Gå til innhold

Omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt bodde jeg på toalettet, ble hardt rammet av omgangssyke. Har brukt formiddagen til å sove, og nå har jeg et forsøk på å sitte oppe. Det går foreløpig fint.

Har hørt at det går nå, omgangssyke.Heldigvis er det som regel kortvarig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off ja heldigvis veldig kortvarig, men fy søren når det står på. Da synes jeg så ufattelig mye synd på meg selv når man spyr til gallen føles å sprenge alle grenser, og en liten periode tror man skal dø!

Rektig god bedring til metaMOR, håper det er gitt seg nå, så får du hvile deg godt resten av dagen idag og morgen dagen, så er du klar til nye utfordringer på onsdag:))

Skrevet

Så fælt! Det er ikke noe gøy å være syk! =(

Jeg har sluppet unna de 2 siste gangene når bf og barna har vært skikkelig syke, så jeg er nok bare veldig heldig =) =)

God bedring! Håper du slipper flere turer til badet!

Skrevet

huff det finnes ikke noe værre enn omgangssyke synes jeg...

God bedring.

Skrevet

Takk alle sammen. Jeg er på bena igjen i dag, og nå sitter jeg på jobb og spiser litt før jeg skal ta en kveldsøkt med dokumentlesing.

Omgangssyke er veldig ekle greier, men det gikk fort over denne gangen.

Skrevet

Så bra at du ble fort frisk!! =D

Det er fælt når det står på, men en blir i det minste frisk igjen =) =)

Skrevet

Er du på jobb idag allerede?? Her er det slik at har en hatt sånn sykdom skal en holde seg hjemme 48 timer etter siste symptom slik at en unngår å smitte andre.

Så flott du var på beina igjen da. Er jo grusomt mens det står på, men heldigvis fort over!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...