Maewin Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hei, Jeg er en 24 år gammel jente som har prøvd å bli gravid i to måneder nå. Jeg fikk siste mens nå på lørdag, og det var en ganske stor skuffelse for både meg og partneren min. Vi har ikke satt igang noen tiltak som måler når jeg har eggløsning eller bedrer sjansene våre på andre måter, vi har bare sluttet å bruke prevensjon for å la ting skje av seg selv. Jeg er litt bekymret for at jeg ikke kan bli gravid. Kanskje det er paranoia, eller det faktum at jeg aldri var klar over at det tar ganske lang tid for å få alt til å klaffe, men jeg bekymrer meg for dette.. og det hjelper sikkert ikke sjansene våre. Finnes det noen tidlige tegn på barnløshet eller må jeg dra til en lege for å få vite mer? Jeg har egentlig en mild form for legeangst, men har falt til ro med at hvis jeg blir gravid vil det ikke handle om meg lengre, og jeg vil kunne overvinne skrekken. Men det er så vanskelig å tenke på å dra nå som jeg ikke har en spire som gror inni meg, så jeg tror nok jeg vil vente en god stund før jeg sjekker meg selv uten en reel grunn. Ellers setter jeg selvfølgelig pris på tips og visdomsord. Håper alle har en fin mandag!
GogJSpentNå Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hadde ikke enkstet meg for at det ikke har klaffet enda hos dere etter kun 2 månter med prøving.. Skjønner skufelsen/frustrasjonen du har når det ikke klaffet men tror du kan slappe av noen månter til før du enkster deg.. Når jeg prøvde første gangen å bli gravid prøvde jeg i 8-10 månter med en samboer jeg hadde da å det klaffet ikke for oss.. Så prøvde jeg med han jeg er sammens med nå i ca 8 månter før det klaffet å vi fikk en jente som er 3 år.. Nå er vi på prøvern til neste spire men har ikke klaffet enda å vi har prøvd ca 6 månter nå.. Men lykke til håper det klaffer snart..
Maewin Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 Tusen takk for oppmuntrende og snille ord. Håper lykken treffer for dere også snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå