Gå til innhold

Kraftig "sting-smerter" på høyre side av magen v/ sex- erfaringer noen? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har sex som aldri før, og jeg syns fortsatt det er helt fantastisk. Det eneste som har forandret seg, er at jeg ikke får orgasme, da eneste måten jeg kan få det på er at jeg sitter opp på han. Når jeg gjør det, så får jeg "sting-smerter" på høyre siden av magen der morkaka ligger. Hva skyldes dette? Vet noen? Jeg må bare slutte med en gang, så må han heller ta meg på alle andre mulige måter. Det er jo godt det også, men jeg får jo som sagt ikke orgasme da :( Har noen andre opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, høres kjedlig ut. Sikkert ikke dette svaret du håpet på, men. Bruk fantasien begge to. Prøv forskjellige stillinger. Gjerne stillinher hvor du eller kjærsten kan stimulere klitoris samtidig. Begge to må fokusere på stillinger som tilfredstiller deg. Jeg er helt sikker på at dere vill finne mang morsomme og super deilige stillinger viss dere tør å slippe fantasien løs. Begynn gjerne med at han gir deg orgame ved å gi deg oralsex eller andre ting som gir deg orgasme før dere har samleie. Da er det ikke krise om du ikke kommer bestandig ved samleie og du slapper mere av som igjen gjør det mye lettere for deg å komme.

Lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for svar :) Vi får bare prøve oss frem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...