Gå til innhold

Til alle dere flotte,perfekte kvinner der ute.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle dere som ikke kan ha sex når babyen ligger å sover på rommet deres, jeg lurer på noe.

Når dere er på ferie hos foreldre,svigerforeldre osv i en ukes tid f.eks.

Har dere ikke sex da heler når det er andre i huset , sover på gjesterommet osv?

Heler når dere selv har overnattings gjester, venter dere da.?

Vi drar til sørlandet i en uke om sommeren til mine foreldre, vi sover alle på et rom, en unge i sprinkelseng,en på sofan.(3 og 6 år)

Det er da vi har tid til hverandre , begge er utvilte og det er sommer, barna sover jo godt, de er jo lagt mange timer før me legger oss, de er langt inni drømmeland, vi er jo stille selvf. foreldrene mine er tunghørte så de hører ingenting.

Vi kan gå uker uten sex, men når det er ferie og begge er hjemme så blir det mer liksom mer overskudd til slik sengekos, er det så fælt da?

Man blir ikke dårligere foreldre forde om man har sex med barn i samme rom, de ligger jo ikke i samme seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sex mens ettåringen ligger på samme rom. Rommet er mørkt og vi er stille. Hehe. Det går bra det altså. Hun skjønner ikke hva vi gjør uansett dersom hun skulle våkne.

Skrevet

Jeg er verken flott eller perfekt....

Og sex har jeg gjerne om baby sover, når de er så små at vi deler rom med de kjønner de minimalt uansett...

Men, vi var på besøk hos svigers i en uke i jula.... kunne ikke FALT meg inn å ha sex der! Vi hadde også besøk i påsken en uke... ingen sex...

Dette handler om respekt mener jeg... svigerforeldre og gjester skal virkelig få slippe å høre oss puste og pese på rommet ved siden av!

Ville nok ikke satt pris på det om det var motsatt heller ;) haha

Hos mine foreldre har vi derimot hatt sex....

Dette fordi vi ligger i en helt annen ende og etage i huset enn de, så de hører oss ikke;) Prøver selvfølgelig å holde støynivået nede, da =)

Skrevet

Som du sier de skjønner jo ikke noe av det alikavel, å de må gå ann å få være litt kjærester selv om man har fått barn.

Selv om de er på samme rom.

Skrevet

12.49 igjen her... Det jeg altså skulle frem til, så lenge du ikke misstenker at foreldrene dine hører at dere har dere, så er det fritt frem ;)

Skrevet

Hadde ikke hatt sex hvis vi lå i rommet ved siden av, men selv om man er i samme huset kan man jo ha sex,

Men om mine foreldre eller svigerforeldre vil ha sex selv om de bor hos oss en uke, tenker jeg så flott, de er da voksne mennsker,å det hadde ikke gjordt meg noen ting at de hadde sex hos oss, de er jo noe som heter å være stille.

, å selv synes jeg nesten det kan være litt pirende å ha sex selv om svigerforeldra mine er i 1 etasje, at man må være ekstra stille :)

Nei det ser jeg på som normalt.

Skrevet

Kan fint ha sex i samme rom som et barn på ca 0-4 år. Men ikke en 6 åring. Jeg husker veldig godt da jeg var 6 år, jeg visste hva sex var siden jeg hadde eldre søsken som printet det inn i hodet på meg, pluss andre skoleelever jeg gikk i klasse med hadde fått hørt litt. Og siden jeg husker fra jeg var 6 år så hadde jeg nåkk husket noe slikt også.

Men dette er jo MEG :) Jeg dømmer ingen som gjør det, og ser ingenting galt i det. Jeg hadde bare ikke følt meg komfortabel selv.

Skrevet

JAJAJA,til alle spørsmålene dine,liker det ikke,så da er jeg vel "perfekt" da...

Skrevet

Synes det er unaturlig å ha sex med barn i samme rom.

Skrevet

Noen mennesker er ikke komfortable med å ha sex med barn i samme rom, hva har det med å være "flott og perfekt"?

Skrevet

Jeg er selv vokst opp med foreldre som hadde seg som kaniner til alle døgnets tider. Fra jeg var 8 år, og fikk rom i etg under dem, kan jeg huske å hørt i detalj alt de foretok seg.

Dette hørte jeg på og holdt hemmelig til jeg var 18 år. Jeg utviklet noe som heter vaginisme (frykt for penetrering) blant annet som en følge av dette. Andre kunne nok opplevd akkurat det samme, uten å bli særlig berørt; dette med psykisk sårbarhet er veldig individuelt. Jeg var faktisk 24 år før jeg klarte å gjennomføre et samleie eller ta inn tampong.

Jeg har i ettertid konfrontert min foreldre, og de hadde ikke peiling rett og slett. Jeg har kommet over dette nå, men fremdeles har jeg skikkelig angst for å høre folk ha sex, feks på overnattingsbesøk osv. Derfor er jeg også uhyre forsiktig med å la andre slektninger eller venner høre oss. Vi holder oss heller de dagene det er aktuelt.

Og når gutten var baby, lå han i vognen i gangen og sov mens vi hadde sex. (Tror vi hadde det mest på dagtid, etter det jeg husker). IKKE fordi vi trodde det var skadelig for han, men fordi jeg ikke var komfortabel med det.

Når ungene blir større, skal jeg sørge for at vi er lokalisert på vidt forskjellige steder i huset om natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...