Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Mine kriterier er: Må kunne bære minsten på 5 mnd og evt. 3 åringen på 14 kg ved behov. Enkel i bruk Ikke for tung slik at den lett kan tas med på tur Heller mot Ergo, Papatum eller Manduca
Gjest ->>- Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Mei tai. Om du insisterer på formsydd; Beco. Mei tai er helt uovertruffen til magebæring, og også den jeg synes sitter best på ryggen når man bare får dreisen på å feste ungen på rygg. Om man vil ha formsydd, er Beco å foretrekke fordi det der går an å putte barnet nedi selen før man slenger den på ryggen. Hakket enklere enn de andre selene. Men både Beco, Ergo, Patapum og Manduca bør prøves ut av den/de som skal bære. Hvilken som sitter best kan variere med torsolengde, skulderbredde, bryststørrelse etc.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 bæretøy? Mener du babybjør eller bæremeis, eller er det noe annet som er helt nytt for meg?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2010 Bæremeis er uaktuelt fordi den er for stor og tung BabyBjørn er også uaktuelt fordi den ikke er ergometisk riktig samt at jeg ikke kan bære 3 åringen i den :-) Aner ikke om definisjonen "bæretøy" er riktig.....men regner med at den dekker det meste :-) Ønsker helst formsydd ettersom jeg er forferdelig til å skulle knyte sjal og slikt.... prøvde meg såvidt på en ringslynge men ga fort opp ja hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå