83lmk Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Det ble 7 egg ut i dag. Høyre side som hadde store eggposer var nesten tom. De fikk ut 1 egg der. resterende 6 fikk de ut av de små posene på venstre side. Litt merkelig i grunnen..Litt stiv i magen enda men gikk utrolig bra Da er det bare å vente i spenning til de ringer i morgen og gir beskjed om befruktningen gikk bra.. Dette er skikkelig spennende asså..
Høst72 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Gratulerer med 7 egg ut! Jeg fikk nøyaktig samme antall. Var litt skeptisk da jeg hørte "ikke noe i den siste" tre ganger etter hverandre, men endte på 7 som jeg er fornøyd med. Jeg skal ringe til klinikken selv i morgen for å få vite befruktning og når vi evt skal sette tilbake på onsdag. Spennende dager!
83lmk Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Hvordan gikk d me deg Høst72? ble det noen som llot seg befrukte? Jeg fikk tlf kl 12.30 i dag der de fortalte meg at 5 stk hadde blitt befruktet:) Er så glad nå Ska inn å sette in n kl 12.40 i morgen. Da blir d spennende å høre om noen vil la seg fryse.. Kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan det har gått med deg nå!! Er det noen som kan si litt om hvordan det oppleves å sette inn igjen?
Høst72 Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Hei 83lmk Håper det gikk bedre med innsetting for deg i dag enn det gjorde for meg :-( 5 av de 7 eggene ble befruktet, men ingen kunne settes tilbake. Håper du fikk inn ett eller to fine egg, og kanskje noen på frys også! Lykke til videre!
83lmk Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 Hei:) Uff så trist å høre! Når skal du igang igjen? D er litt av en prosess vi skal igjennom. Nå ble det ikke så stas å fortelle hvordan dd gikk med meg når du sikkert har en veldig tung dag. Jeg satte inn 1 egg i dag og fikk 3 på frys. Er veldig fornøyd med d. Lykke til videre og håper du lykkes snart Mange klemmer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå