Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Da jeg var hos legen min på kontroll fortalte han om mulig bivirkning til svineinfluensavaksinen, og lurte på om jeg merket noe. Det er vist veldig mange som sliter med å være tette i nesa. Har dere tatt den vaksinen?
Gjest Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Jeg var det de siste to gangene jeg var gravid og da hadde jeg ikke tatt noen vaksine...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Har ikke tatt vaksinen, og er pottetett i nesa.. Det kommer visst av svangerskapshormonene, og slimhinnene ifølge lege\jm..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Var tett i nesa i begge svangerskapene mine, ene i 2002 andre i 2006
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg har tatt vaksinen og har aldri vært så lite tett i nesen som jeg har vært denne vinteren Så om det er en bivirkning så har jeg sluppet den. Pleier vanligvis å være mye tett ettersom jeg er allergisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå