Gå til innhold

Dere som har barn med uvanlige navn, hva heter de?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma16: Men da vet jeg jo hvem du er:)) Traff deg vel i dåpen til minsten også?

Gjest eelis+kian
Skrevet

Vet du hva Melena betyr, 20:53? ;-))

Min heter Kian Oliver. Kian betyr konge/keiser eller høytstående.

Skrevet

Egentlig ikke morsomt i det hele tatt, men jeg som fant på navn skrev Mevona og Rise. Og det var det noen som synes var veldig fint:-)

Skrevet

Aurora (som tydligvis er blitt litt uvanlig) og Emmelin :)

Skrevet

Hahahahaha. Melena. Det var dagens beste!!!!!

Hentet fra Wikipedia: "Melena: refers to the black, "tarry" feces that are associated with gastrointestinal hemorrhage." Eller på godt norsk blodig bæsj. Fantastisk. Håper virkelig ikke det er en unge som heter dette? Er vel ikke lov vil jeg tro.

Skrevet

Bortsett fra det rent åpenbare, så er det faktisk ikke bare bare å se hvem som tuller og hvem som skriver i blodig alvor. Sier vel litt om navnevalg i disse dager....

Skrevet

Mia og Mina var morsomt, da:-) Ingen er så slem mot barna sine:-) Vet om ei lita jente som heter Reidun. Ikke så vanlig på småbarn:-)

Skrevet

Ava Vivienne : ) Ava etter moren min..Vivienne har jeg hørt et eller annet sted, husker bare ikke hvor.

Skrevet

Høst Sol? Hehe - morsomt!

Skrevet

Rumpa Mia 4 år og Balle Stein 7 år.

Skrevet

Sol er et kjent navn det, men Høst Sol er vel drøyt... Nå er det jo faktisk et menneske som heter Vår Staude, så alt er vel mulig.

Skrevet

Sandrea Valentina heter jenta mi! Bestemoren min het Sandra, så vi valgte å gi det en liten vri :P Valentina, fordi hun ble født på Valentines Day. Er mange som synes navnet er noe sært, men selv synes jeg det er nydelig ;o)

Skrevet

hmmm.... legen min heter faktisk Natas (eller nataas da... men...)

Til etternavn, men allikevel. Har ikke tenkt over den omvendte betydningen før.

Skrevet

Uttales vel Natås og er et vanlig etternavn.

Har dere tenkt på at Stein Erik Hagen kan kalles Stein é rik? hehe

Skrevet

Noe sært å slenge på en s bare på gøy, ja. Tenker på Andreas...

Skrevet

Slenge på en e, skulle det være

Skrevet

Har en datter som heter Elvine etter min mormor... Mange som ikke har hørt det før..

Skrevet

Venter min første og navnet ble John Vincent :)

John - oppkallt etter besefaren til samboern og Vincent fordi vi likte det veldig godt :)

Skrevet

min lille gutt heter Matheo :) Fanget det opp på ferie i hellas!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...