cethy23 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 noen som veit? falt veldig for denne vognen.. men redd den er for stor i bredden..
M m/baby i magen Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hei, Jeg har lenge vært i tvil om hva slags vogn vi skal velge. Og mannen har nok blitt nokså oppgitt over min vingling ;-) Men i går falt vi begge for Teutonia team cosmo. Av en eller annen grunn, hadde vi ikke sett på den vognen før, var liksom utelukket. Har funnet ut at den perfekte tvillingvogn ikke finnes. Men denne dekket så mange av de ønskene vi hadde. Kan nevne noen av våre preferanser: - Å kunne ha sittedelen mot oss, - håndbrems - ikke for bred, den er 66,cm - ikke for tung, den er 17,9 kg - kan velge mellom hardbag eller softbag - kan kjøpe "stormtrekk" som tilbehør Så nå er det en ting mindre å tenke på Men når det gjelder vogner så har jeg jo forstått at smaken er som baken :-)
novem Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 jeg har også valgt den vognen min primærgrunn for det valget er at barna kan sitte mot deg.. det er det mange søsken/tvilling vogner barna ikke kan i. barna trenger faktisk å se noe kjent å det er mange inntrykk når man er på trilletur. dessuten har vi mange vogner i den barnehagen jeg jobber i der alle sitter vendt fra deg.. det er utrolig irriterende å ikke se hva de gjør å at man hele tiden må gå rundt vognen, det såkalte vinduet mange har i kalesjen funker dårlig ... er derfor heeelt enig med deg i valg av vogn mine preferanser er - ha sittedelen mot meg - svingbare hjul forann (virkelig et must) - hardbag - stormtrekk - enkel å pakke sammen det store minuset med vognen er håndtaket at det ikke er talskop men sånn klikk system at det er senkbart i vinkel.. det gjør vognen dum i trapper dørstokker el lignende men helt klart det beste valget når man i allefall venter tvillinger.. smaken er som baken men av å til må man også tenke litt på barna å hva som er best for dem.. å kunne se mamma/ pappa eller ikke... hilsen en som gleder seg til å bli tvilling mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå