Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart begynne med grøt til jenta mi på 5 mnd. Hva slags merke og hva slags type grøt begynte dere med? Hvem er best og sunnest (uten tilsatt sukker)?

Skrevet

nestle var vertfall den grøten som va best i test når d gjalt sukkerinnholde. e begynte me nestle sin maisgrøt for 4 mnd.blanda ut me morsmelk.

Skrevet

Nestlè sin risgrøt. Tror du kun får tak i den på ica og meny. (den uten noe annet) Blander den med fruktmos av div slag for litt variasjon.

Skrevet

maisgrøt fra nestle... gjerne blandet med fruktmos. Sønnen min på 5 mnd elsker det :)))

Skrevet

maisgrøten til nestle, men den likte hun ikke.

risgrøten til nestle med banan i, å den år ned på høykant :)

Skrevet

Er maisgrøten glutenfri? Hvor får man kjøpt den?

Skrevet

Jeg begynte med hirsegrøt fra Holle. Kjøpes på helsekost. Glutenfri, økologisk, næringsrik, jernrik (tror jeg) og veldig god :-) Kan brukes fra 4 mnd. Jeg blander med mme og div. moser. Gutten tåler den godt, selv om han har hatt mye trøbbel med magen. Har også prøvd risgrøt med banan og fersken fra Hipp. Liker denne også. Både hirse, ris og mais er vel glutenfritt?

Skrevet

Begynte med Nestlé maisgrøt. Ellers har vi vel brukt absolutt alle grøtene som finnes i hver aldersgruppe, for variasjonens skyld. Favoritten til gutten vår da vi først begynte med grøt var nok Hipp risgrøt med fersken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...