Gå til innhold

Mor til Rolf Gunnar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du gi meg mest siste bokstaven i din manns navn takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nest siste skulle det stå.

Skrevet

Det synes jeg ikke du fortjener at hun gjør. Ærlig talt. Du burde skamme deg, og ikke kreve noe av henne.

Skrevet

Oi oi oi! Er du skjelven nå?

Skrevet

Redd for å ha blitt busted, HI?!

Jeg syns du skal være voksen nok til å innrømme for henne hvem du er.. Stå for det du mener, du er jo tydeligvis en de har sett på som en venn. :s

Skrevet

Heia HI!

Jeg er helt sikker på at hun som utgir seg for å være mor til Rolf Gunnar bare er et lite forumtroll som sitter og kjeder vettet av seg!

Skrevet

Det er hun nok ikke:) Til pass til dere som latterliggjør egne "venner" her inne.

Skrevet

Dersom "moren" var moren på ordentlig, hadde hun nok svart på dette for leeenge siden...

Skrevet

Selvsagt hadde hun ikke det. Hadde ikke jeg heller gjort. Synes hi fortjener å skjelve litt i buksene her:)

Skrevet

Eh... Ikke alle som har mulighet til å henge her inne 24/7, vet du!

Skrevet

Hadde jeg vært moren, ville jeg ikke gitt HI gleden av å vite om jeg visste det eller ikke.. Ville latt HI skjelve litt i buksene..

Skrevet

Jeg hadde heller ikke svart. Hadde kost meg over at drittslengeren visste at hun var oppdaget, og logget meg ut for dagen. Yep, jeg er litt slem ;D

Skrevet

Kan ikke helt se at hun skylder deg noen bekreftelse. Hadde det vært meg, hadde jeg latt deg sveve i ubevissthet.

Skrevet

Åååh, jeg bare elsker det når folk blir busted på denne måten! :D

Skrevet

Ohh, when will they ever learn?

Er ikke første gangen dette skjer. Prakteksempelet var jo da moren til Carosander dumpet midt oppi hetsetråden på navnedebatten fordi hun googlet navnet hans. At ikke folk kan holde kjeft med slikt som de ikke vil si høyt, da?

Skrevet

Ps! HI her er IKKE den som la ut navntråden.

Bare blander meg ;-)

Så jeg skjelver ikke.

Er helt nøytral i saken.

Dumt å henge ut navn.

Men dog et merklig navnvalg også.

Men det er dårlig gjort å fake mor til Rolf Gunnar.

Derfor lagde jeg tråden.

Skrevet

Hehe, dette er en ny Una Lykke episode ;)

Verden er liten, HI!

Skrevet

Hvorfor skulle det være fake? Er masse eksempler på at folk her inne har blitt gjenkjent av de de kaster dritt om, fordi de også er småbarnsmødre og dib-brukere. Synes uansett det er en fin advarsel til folk om å bruke nettvett. Man er ikek anonym på nettet heller!

Skrevet

Men _dog_ et merkelig navnevalg? I den forrige tråden mente du at navnevalget var _dog_ spesielt (pussig ordsammensetning, forresten). Syns jeg lukter angstsvetten din helt hit.

Skrevet

Jah... den "dog"en var heller avslørende. Nekter å tro at du la ut denne tråden i en sympati for en medsøster med samme sans som deg for fjasete jåleord.

Skrevet

Er litt spent på om HI er blitt konfrontert enda, jeg ;)

Skrevet

Kan noen gi meg en oppdatering på hva dette gjelder??

Nyskjerrig jeg nå.

Skrevet

Haha, godt observert, Toxic! Gi oss en oppdatering da, HI! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...