Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Septemberklubben hører om noen vil være med på treff i Oslo i mai for oss rundt 30. Poster her også siden det er større aktivitet her enn inne på terminklubben. Flere har etterlyst treff for oss rundt 30. jeg foreslår treff på People & Coffee v/Sentrum Scene lørdag 8. mai. Kom med innspill om tidspunkt/sted ikke passer og gjerne andre forslag. Litt om meg: Førstegangs, 29 år og bosatt i bydel Grünerløkka. Har termin 1. sept og fødeplass på Riksen. Venter ei lita jente <3 Har ingen venninner som har barn eller er gravide i Oslo og ønsker å treffe noen i samme situasjon eller som har barn og kan dele erfaringer.
cmilla80 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Heisann.. Jente på 29 år her, med termin 26 september. Er med tvillinger så det blir termin litt før regner jeg med:) Er nå 17+3 uker. Blir veldig gjerne med på senere møter, men 8 mai er vår store flytte dag,så det passet litt dårlig den lørdagen.. Men håper det blir flere møter? Kommer til å flytte til Son, men der har jeg ingen kjente, så blir nok mange by turer til Oslo på meg i sommer:) Camilla
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 Blir nok flere treff ja! Denne tråden ligger også inn på terminklubben for september og det er mer action der og lettere å følge med hvis det blir nye treff
lady magic Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Hei;) Ja, jeg vil gjerne være med på treff den dagen! Jeg har heller ikke mange jeg kjenner her i oslo! Har termin 28 september, og en gutt på 8 år fra før av;) Og peoples er kjempekoselig, med god mat;)))
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 20. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2010 Hyggelig! Tidspunktet er satt til kl. 12:00 den 8. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå