Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pernille er kult=) likar det kjempegodt,og kunne godt brukt det sjølv =)=)

Skrevet

Nydeleg navn som eg hadde på topp 3 lista om vi fekk jente, men vi får gutt.

Skrevet

koselig, morsomt og sjarmerende.

Skrevet

Fint navn, kunne gjerne brukt det selv.

Skrevet

Er litt usikker på Pernille, tror jeg liker det. Vi vurderte det faktisk en liten stund, men jeg ble aldri helt overbevist.

Skrevet

Har fått litt dårlige assosiasjoner til dette navnet etter Paradise Hotel - Pernille.. =\

Skrevet

Litt sjarmerende, ser for meg et lite nydelig bøllefrø med krøllete, pjuskete hår!

Skrevet

Jeg kunne glatt brukt det selv - synes det er både tøft og feminint =)

Skrevet

Menn døh prebsus, ble du så redd av PM jeg sendte at du ikke makter å svare?:-O:-O

Skrevet

Neida, vennen - jeg svarer i morgen (hmm...) Må bare tenke ut noe lurt ;-)

Skrevet

Angrer som en hest den dag i dag, just so you know. Anger spiller positivt inn på straffeutmålelsen, sant?

Can't wait to hear from you;-).

Skrevet

Syns det er koselig på en litt komisk måte! Kanskje litt rampete er det jeg mener...

Skrevet

Synes lite om det. Per er et guttenavn, -nille er en billigbutikk. For øvrig minner det meg om det grusomt kjedelige barne-tv med Pernille og Mr Nelson...

Skrevet

Jeg liker Pernille veldig godt.

Skrevet

jeg liker det veldig godt, men vanskelig å uttale i utlandet

Skrevet

Pernille er veldig fint :o) Hadde bf INSISTERT på at jenta skulle het Pernille, kunne jeg gått med på det (tror jeg..) :-p

Skrevet

Jeg liker det, men henger meg litt opp i Nille-delen.. Dessuten er det i ferd med å bli veldig vanlig, er vel på navnetopen i Bærum så vidt jeg husker...

Skrevet

Liker det kjempegodt, og kunne fint brukt det. Mannen min derimot syns det høres ut som Persille.... Han er ikke norsk da, men likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...