Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Da har jeg sluttet på p-pilla! Jeg og samboer bestemte oss igår, og jeg sluttet tvert.. veeeeeldig spent på hvordan det går!!! Og siden vi har blitt enige om å holde det hemmelig, må jeg skrive det her inne, for jeg holder på å boble over! Kommer til å sprekke om jeg ikke får fortelle det til noen Har så lyst på en liten en, og det har visst samboer også Så da satser vi på en liten en til neste år (forhåpentligvis) Måtte bare dele
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Gøy!!! Men dersom du har gått på pilla i noen år må du nok forvente at det tar litt tid å få kjemikliene ut av kroppen...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Gratulerer med påbegynt prøving Får håpe det ikke går så lang tid for dere da
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Tss, er jo mange som blir gravide med p-pilla da
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Lykke til, det er kjempespennende å prøve å få barn. Håper du lykkes ;-)
cicamica Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 jeg ble gravid med engang jeg sluttet på pilla, så det er jo inviduellt=)
Gjest Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Lykke til med prøvinga! Det er ei veldig spennende tid. Det tok meg 3-4 mnd å bli gravid fra jeg sluttet med p-pillen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Skjønner det kribler nå Er jo (for veldig mange) det viktigste valget man kan ta i livet:) Lykke til med prøvinga!
mamman til Fillip Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Lykke til med prøvinga! Jeg ble gravid mens jeg gikk på pilla så alt er mulig;)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 11.22: Er det virkelig så barnslig å glede seg over tanken på at et barn snart kan bli til? Å bestemme seg for å prøve og få barn er jo bare sååå hverdagslig... Ja ja
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 Jeg er 25, og samboer 26. Syns det er en grei alder å begynne å prøve i, karakteriserer iallefall ikke meg selv som ung mor. Dessuten har vi hund og leilighet og stasjonsvogn og er egentlig så etablert som det går an Jeg har gått på pille i tre år, begynte seint, så håper selvfølgelig det går fort, men det gjør ingenting om vi må vente litt heller Det var en kjempestor avgjørelse, og vi har pratet mye om det.. var så utrolig godt å endelig ta en avgjørelse Tenk at jeg skal bli mamma :D Lykke til til alle andre også HI
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #13 Skrevet 19. april 2010 så spennende ;0) Masse lykke til m prøvinga,håper spiren sitter fort ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå