Gå til innhold

Å herregud jeg er så spent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg sluttet på p-pilla! Jeg og samboer bestemte oss igår, og jeg sluttet tvert.. veeeeeldig spent på hvordan det går!!!

Og siden vi har blitt enige om å holde det hemmelig, må jeg skrive det her inne, for jeg holder på å boble over! Kommer til å sprekke om jeg ikke får fortelle det til noen :P

Har så lyst på en liten en, og det har visst samboer også :)

Så da satser vi på en liten en til neste år (forhåpentligvis) :)

Måtte bare dele :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... og du er hvor gammel?

Skrevet

Gøy!!!

Men dersom du har gått på pilla i noen år må du nok forvente at det tar litt tid å få kjemikliene ut av kroppen...

Skrevet

Gratulerer med påbegynt prøving :) Får håpe det ikke går så lang tid for dere da ;)

Skrevet

Tss, er jo mange som blir gravide med p-pilla da

Skrevet

Lykke til, det er kjempespennende å prøve å få barn.

Håper du lykkes ;-)

Skrevet

jeg ble gravid med engang jeg sluttet på pilla, så det er jo inviduellt=)

Skrevet

Lykke til med prøvinga! Det er ei veldig spennende tid. Det tok meg 3-4 mnd å bli gravid fra jeg sluttet med p-pillen.

Skrevet

Skjønner det kribler nå:) Er jo (for veldig mange) det viktigste valget man kan ta i livet:)

Lykke til med prøvinga!

Skrevet

Lykke til med prøvinga! Jeg ble gravid mens jeg gikk på pilla så alt er mulig;)

Skrevet

11.22: Er det virkelig så barnslig å glede seg over tanken på at et barn snart kan bli til? Å bestemme seg for å prøve og få barn er jo bare sååå hverdagslig... Ja ja

Skrevet

Jeg er 25, og samboer 26. Syns det er en grei alder å begynne å prøve i, karakteriserer iallefall ikke meg selv som ung mor.

Dessuten har vi hund og leilighet og stasjonsvogn og er egentlig så etablert som det går an :P

Jeg har gått på pille i tre år, begynte seint, så håper selvfølgelig det går fort, men det gjør ingenting om vi må vente litt heller :)

Det var en kjempestor avgjørelse, og vi har pratet mye om det.. var så utrolig godt å endelig ta en avgjørelse :)

Tenk at jeg skal bli mamma :D :D

Lykke til til alle andre også :)

HI

Skrevet

så spennende ;0) Masse lykke til m prøvinga,håper spiren sitter fort ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...