Gå til innhold

FrP velger = idiot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, de er idioter.

Og de har et merkelig syn på verdier og enkel matte. Og jævla egosentriske! Så lenge JEG får skattelette, så lenge JEG slipper å betale bompenger, så lenge JEG kan drikke spriten min uten avgifter osv osv.

For å ikke snakke om hva de vil gjøre med sykdom og sykehus her i landet. Karensdager here we come.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som stemmer Frp er kanskje ikke idioter i alle tilfeller, men de tilhører iallefall ikke noen åndselite..

Skrevet

Men det gjør du, Overlord?

Skrevet

Kjære frp velger:

Bare ta en titt over til USA om du tror du vil få det så mye bedre med frp i regjering.

Folk sulter,de sosiale velferdsordningene suger, og du må selv betale for sykehusbehandling, skoler osv.

Hvorfor tror du egentlig at det er så mange hjemløse i usa? Fordi det er så himla godt sikkerhetsnett??

haha

Skrevet

Ja ;)

I Test Nasjonen scoret FrP-velgere betydelig lavere på IQ-tester.

Venstrevelgere har nemlig en snitt-IQ på 105 - nesten 10 poeng mer enn den jevne Frp'er på 95,9. Høyrevelgere hadde et snitt på 102,2, AP-velgere et snitt på 99,7 og SV-velgere et snitt på 100,7. KrF hadde et snitt på 100,7.

Da er det opp og avgjort, FrP-velgere er dummere enn andre ;)

Skrevet

Neida, vi er bare for smarte for dere sosialister, jeg er FRP-velger og har 118 i IQ. Så nei, det er heller dere som gjerne vil tro at dere er så mye bedre og smartere enn andre, og har ingen andre ting å vise til en politisk tilhørighet.

Skrevet

Du skjønner ikke gjennosmsnitt kanskje? Noen må jo trekke snittet opp. Utfra dette innlegget ditt er det overraskende at det er deg.

Skrevet

Hver eneste gang det er snakk om FRP kommer en (rød) idiot og snakker om USA. Vil du ha amerikanske tilstander i Norge?

Det er jo absolutt ikke det som er hensikten. Kanskje du skal sette deg bedre inn i ting?

Skrevet

FrP velgere ER idioter. Idiot betyr faktisk "en som ikke er opptatt av politikk". Og det kan ikke disse være. Da ville de ikke stemt som de gjør....

Skrevet

Utrolig hvor lite opplyste sosialistene her inne er ja. De har ikke peiling på hva andre partiers politikk innebærer utover drittslenginga AP var så barnslige å komme med gjennom hele stortingsvalget. Hvis de hadde hatt så mye å skryte av på agendaen så hadde det vel kanskje vært naturlig å fremheve det framfor å drive på å hetse opposisjonen?

Dessuten så er det mer interessant å sammenlikne kontoene til sosialistiske velgere og borgerlige velgere. De feite røde kontoene er nok en ganske god pekepinn på hvorfor dere aksepterer avgift etter avgift på ting som egentlig ikke er statlig anliggende en gang!

Skrevet

Jobber sammen med en FRP-velger, og hun er det største brødet i brødkurven! Mannen hennes er FRPer, og man hører på henne at alt hun mener er hans meninger, med en gang man setter psørsmålstegn ved påstandene hennes så faller alt igjennom.. Kjenner et par FRPere til, men de prater eg sjelden politikk med..

Jeg er Høyrevelger selv, og håper at Høyre ikke inngår samarbeid med idiotene i FRP!

Skrevet

Dette er da ikke en tråd om FRP versus den rødgrønne regjeringen. Jeg støtter ikke sistnevnte, men forbeholder meg likevel retten til å være kritisk til FRPs politikk.

Skrevet

Skolen, barnehagen og gamlehjem/omsorgsboliger er jo kommunalt eller fylkeskommunalt, og kan ikke sies å være regjeringens fortjeneste..

Skrevet

De aller største idiotene og brødhuene er de som stemte frem AP for 2. gang!!!! Vi HADDE en god velferdsordning....den er på vei til å brytes ned, men stapp hue deres ned i sanda og lat som dere ikke ser, BRØDHUER!!!

Hilsen IKKE frp velger!!

Skrevet

godt sagt, 11:46!!

Helt sant!

Skrevet

Jeg stemmer ikke AP selv om jeg har tilgode å møte en smart frp velger

HI

Skrevet

Da bør du kanskje åpne øya dine og horisonten din, for de jeg kjenner i FRP som sitter både i styret, kommunestyrer, og som har vært velgere i mange år er verken egoistiske, dumme, eller lider av mangel på økonomisk forståelse.

Trenger ikke gre alle under en kam bare fordi din erfaring tilsier noe...

Skrevet

Da følger du lite med i timen selv vil jeg påstå. Siv Jensen selv og Sylvi Listhaug bl.a. sier at de har mer amerikanisering i tankene for Norge.

Der er de rike steinrike, og de fattige lutfattige. Mange av de som tilhører den norske middelklassens lavere sjikt kan vinke farvel til bil, hus og sykebehandling, men de skjønner det tydeligvis ikke selv.

Hvordan skal uføre, syke, småbarnsforeldre og eldre klare seg hvis velferden forsvinner?

Jeg stemmer ikke AP forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...