Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Ser noen har laget en tråd der hun harselerer over navnet til sønnen vår. Ja, han heter Rolf Gunnar. Vi liker det, og de han er oppkalt etter ble glade for det. Hun skriver at vi er et vennepar. Vel, det er vi ikke lenger, hvis vi finner ut hvem du er! Er vel ikke så mange i vennekretsen som har en far som heter Rune, vil jeg tro... Helt ok å ikke like navnet, men å lage en trådom det på dib for å drite det ut?? Slike venner vil jeg ikke ha. Hilsen mammaen til Rolf Gunnar
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Gjeeeeesp.... Enten et forumtroll - eller et meget hårsårt kvinnemenneske....
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 HAHAHAHA, Rolf Gunnar Burde kanskje skjønt at det blir litt tulla med når du kaller sønnen din det.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Det er da to helt normale norske navn? Ikke alle gutter må hete Noa og Leon og Chrisander og jeg vet ikke hva. Skjønner HI godt. En ting er å ikke digge et navn rått, noe helt annet å lage en tåd for å hetse navnet. Ville heller ikke hatt slike venner.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Jeg kan ikke helt se at navnet er så fryktelig festlig, jeg. De ligger ikke på 10 på topp, men det er en oppkalling, og vi forbinder begge navnene med veldig fine mennesker. Hvorfor skulle jeg være et forumtroll? Jeg er småbarnsmor, kanskje ikke så rart at jeg titter innom her iblant? Ikke er jeg spesielt hårsår heller. Er som sagt helt ok å ikke like et navn, men å drite ut navnet til et lite barn på nettet er totalt lavmål! HI
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Dersom du ikke har større terskel enn som så, synes jeg du er ekstremt hårsår, gitt :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Skjønner godt at du blir sur for at "venner" henger ut navnet på sønnen din, jeg. Forøvrig fikk jeg denne kommentaren når jeg sa til min beste venninde hva vår sønn skulle hete; "Hæ? Dere skal ikke kalle han det???" Jo, det skal vi og det gjorde vi. BARE fått positive tilbakemeldinger på det. Også oppkalling Syns forøvrig sønnen din hadde et fint navn jeg!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Jeg synes ikke hun er hårsår. En venn har satt seg ned foran pc-en, logget på dib og skrevet et innlegg om hvor stygt hun synes navnet de har valgt er. Ville heller ikke hatt venner som satt og flirte bak ryggen min, for ikke å si bak ryggen på barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Synes faktisk Rolf Gunnar er et bedre navn enn mange andre navnevalg som er mere inn i tiden. Mer mandig enn feks Tobias, Leander ol. Man skal tenke på at de søte små skal bli menn også en dag.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Selvsagt er du ikke hårsår. Jeg vill heller ikke hatt så barnslige personer i omgangskretsen min.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 Iom at navnet er oppkalling synes jeg navnet dere har valgt til sønnen deres er helt greit, det er jo et helt vanlig navn Jeg kan ikke forstå meg på folk som på død og liv må lage hetsetråder her inne om navn, akkurat som den Unn Lykke tråden..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #13 Skrevet 19. april 2010 Jeg hadde kjapt funnet ut hvem som har en pappa ved navn Rune. Og så hadde jeg aldri sagt noe, men ganske enkelt loopet ut vedkomnmende. Du trenger ikke ta et oppgjør. Du kan bare kutte henne ut, uten å si noe om det. Uansett så skjønner hun det kanskje, men det er slik i livet at når man gjør andre vondt, så kan man ikke forvente å være i varmen lengre.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 Jeg er helt enig med deg, slikt er lavmål! Ikke svar hun som vil ha bekreftelse, la henne få steke litt isitt eget fett. Ville i alle fall jeg ha gjort...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #15 Skrevet 19. april 2010 Jeg er bare innom for å si at jeg synes Rolf er et knalltøft navn! Jeg ser for meg en høyreist flott mann med sterke meninger. Helt enig med hun over her som påpeket at gutten skal bli mann. Venninna mi har en kjæreste som heter Mathias, jeg synes det fungerer veldig dårlig på en voksen mann. Susselussenavn fra en tid da en lyseblå bylt var plassert trygt og godt i mammas armkrok passer ikke alltid på en voksen mann. Vi lever våre liv som voksne, barndommer er over i løpet av svært kort tid. Velg et navn for livet, ikke for barndommen!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #16 Skrevet 19. april 2010 Signerer 11.57. Jeg synes begge navnene dere har valgt er fine, og de passer godt sammen. Befriende å høre om en gutt som har et "ekte" navn, ikke sukkersøte babynavn.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #17 Skrevet 19. april 2010 Behøver jo ikke være dattera til Rune som har postet dette. Hvis det er ei venninne som ikke vil røpe seg, kan hun ha brukt a) et fiktivt navn, eller navnet på faren til ei anna venninne. Kjedelig å fryse en person ut hvis man ikke er helt sikker på hvem som faktisk har gjort det. c) Det er ikke ei venninne, men ei som kjenner til dere og synes navnet er stygt og ønsker å meddele dib-gribbene om det.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #18 Skrevet 19. april 2010 Jeg jobber faktisk med en mann som heter Rolf Gunnar,ikke at det har noe å si,men fobinder det navnet med en arbeidsom sterk lojal snill mann:) Er veldig bra at npen går de navna di vil uansett hva andre mener..motenavn er ikke noe bedre enn de gode staute navna som er. Kutt ut denne veninna uten ord.vær mer voksen enn henne da har du vunnet.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #19 Skrevet 19. april 2010 Hehehe, 12:03, det er vel ikke tilfeldigvis du som startet den andre tråden? =)
Gjest Toxic Skrevet 19. april 2010 #21 Skrevet 19. april 2010 Rolf Gunnar er et sterkt og godt navn. Dersom du vil vite hvem som la ut det andre innlegget er det bare å se på navnevalgene til dine venninner. Dukker det opp en Christiandiander Neanderthaniel Ohlsen-Nihlséhn eller lignende har du mest sannsynlig funnet rette vedkommende.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #23 Skrevet 19. april 2010 Jo, selvfølgelig var det meg! Jeg gråter innvendig fordi et vennskap jeg ikke er delaktig i opphører pga et barn jeg ikke kjenner. Buhuuu. Jeg er faktisk ikke dum nok i utgangspunktet til å skrive noe her inne som kan komme å bite meg i ræva siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå