Gå til innhold

Maddemor!

katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg vennen. Hvordan står det til med deg? Var turen vellykket?(den med jobben) Tenker det er godt for deg med halve dager nå.

Jeg har hatt en litt dårlig helg med kvalmetilbakefall på lørdagen og skikkelig bekkenvondt. Dagen igår gikk med til å bare holde senga!

Dagen etter du var her begynte kynnerne for fullt igjen også, så nå er jeg spent på hvordan min uvi er når jeg skal til jordmor til torsdag.

Hva med deg da? Hvordan er formen din? Jeg har en litt bedre dag idag. Får besøk av kusina til mannen og lille babyen nå etterpå. Det blir koselig. Håper alt står bra til. Stooor klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:)))

Så koselig å finne en egen tråd med mitt nick på:)

Turen var veldig koselig altså! Var utrolig flott der ute og været var jo på vår side:)

I helgen var jeg derimot i elendig form; særlig på fredag og lørdag. Følte meg rett og slett utrolig sliten og hadde veldig bekkenvondt og kynnerne har kommet veldig tett i helgen. I går var formen bedre og vi hadde en tur ut ved havet og grillet pølser og kastet stein i sjøen og fisket og klatret i trær ( i alle fall minsten)

Men kynnerne er hyppige og noen er faktisk litt vonde og det liker jeg IKKE!!!

Sambo mener jeg må få full SM nå, men jeg har ikke mulighet akkurat nå føler jeg.... må bare holde ut et par-tre uker til nå så.... Men vi får jo se hva de sier på dykehuset den 4. mai. Kan jo være jeg ikke har noe valg lengre da.....

Høres ut som den UVIen din har satt seg litt og at du har mye kynnere pga det. Holder du på med kuren ennå da eller er du ferdig? Synes du skal sjekke urinen din nå hvis du er ferdig med kuren; ikke vente til torsdag.....Du får kose deg med besøk da vennen! Jeg skal begynne å rydde så smått i hyllene på kontoret mitt nå for jeg vil gjerne at alt skal stå klart til min arvtager når som helst nå:)

Stor klem

Skrevet

Huff, du har hatt samme helg som meg du da! Har selv hatt smertefulle kynnere som jeg må puste meg igjennom helt siden uke 16. Livmorhalsen har heldigvis ikke tatt skade enda, men er vel et tidsspørsmål hvis jeg ikke lytter til kroppen og er flink til å passe på min uvi.

Synes faktisk du skal høre på din mann jeg når d gjelder sykemelding, men skjønner dilemmaet ditt. Men i allefall når du er på kontroll 4 mai (min datters bursdag hehe) synes jeg du skal dra inn årene og slappe av hjemme.

Her har jeg hatt koselig besøk. Hun ser frem til å møte deg også så når det lir på tar vi en lunsj sammen alle 3 (4 m babyen) Hun var jo bare sååå skjønn. 9 uker og smilte som en sol. Er heeelt oppslukt jeg nå.

Er vel rart å rydde på kontoret ditt tenker jeg!

Håper du får noen fine dager fremover. Stoor klem

Skrevet

Så koselig å høre at du har kost deg:) ja vi får ta en felles lunsj en dag da vettu:) Koselig det!

Vet du; nå skal jeg begynne på gravideyoga! Hi hi, kan du se for deg denne stive gamle hånballkroppen full av bekkenløsning på YOGA??? men men, jeg mailet med de yogafolka for jeg tenkte det kunne være smart å lære meg litt avspennningsteknikker nå som kynnerne er såpass ofte og de mente at BL ikke skulle være noen hindring;) prøver bare 1 time først og ser hvordan det går:)

joda jeg burde nok SM meg helt og har vel bestemt meg for at 7. mai er siste arb.dag i verste fall:) har SM tom den dagen så da skal jeg jo til fastlegen mandagen etterpå:)

Fikk rydda det meste på kontoret i dag, så nå gjenstår det bare å rydde pcen minpå jobb og det er litt større jobb.... men men:)

Kan tenke meg du gleder deg til å møte lille aleksander nå som du har en liten baby rundt deg ja!

Jeg snakket litt med sambo i går om at jeg er så redd fordi jeg føler for lite for denne i magen og han beroliget emg med at det sikkert var en forsvarsmekanisme med tanke på alt som har skjedd.... Jeg vil egentlig bare at det skal være sept nå så jeg kan ha en frisk og fin baby i armene mine og VITE at det gikk jo bra....

Klem

Skrevet

Har det akkurat slik med Alexander også. Noen dager er d bare et dult (lite) av og til og ikke noe mer. Slik kan det gjerne være noen dgr for så å forandre seg helt til å være turbo fra han våkner til jeg skal sove (og da blir jeg sliten hehe) Det er heeelt normalt. Men jeg må si som deg at skulle ønske det bare var juli og at Alexander var i armene mine frisk og fin. Jeg vet jo at sjansen er størst for at vi skal oppleve det og, men tankene ligger der (noe som jeg tror er ganske normalt)

Så gøy m yoga da! Jo kan faktisk se deg for meg. Passer til det du!

Så flink du har vært på kontoret da, men kan tenke meg det blir litt av en jobb å rydde i din pc hehe,misunner deg ikke der nei.

Godt det går fort til mai nå da!, da skal vi virkelig kose os hehe. Ha en god dag klem fra meg.

Skrevet

He he, sambo lo godt da jeg fortalte at jeg vurderte yoga:) DU???? sa han!!! he he, kan jo le av det selv også, men jeg vil nå prøvbe i alle fall:)

Jeg bekymrer meg ikke så mye over lite liv enkelte dager ennå, men kjenner jo likevel lettelsen når det endlig blir action der inne:) Men jeg skal vet ikke kjenne liv daglig før om ca 4 uker tror jeg. da vil jeg være 25 uker på vei.

Gleder meg fælt til å bli ferdig på jobben nå altså! Skal ha ringedag med noen kollegaer i dag så da blir det full fres hele veien. Blir sliten av slike dager..... Regner med kynnerne kommer utpå dagen i dag igjen. Våknet av en kjempekynner i dag morges som satt i skikkelig..... usja!

Nei, nå får vi bare knipe sammen vennen og holde ut en stund til:)

Ha en suuuper dag!

Stor klem

Skrevet

Huff ta det med ro asså!!! Går nok helst bra med oss, får bare knipe igjen som du sier hehe. Har bare noen dgr igjen her nå så flytter jeg over til mandag, blir rart. Idag blir d søppeltømming og hagemøbelkjøp tenker jeg. (eller mannen er på vei til søppla, ikke jeg hihi) skal ha meg en god dusj imens. Ha en super dag(etter jobb da) Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...