Gå til innhold

Stacker 4....

Anbefalte innlegg

Skrevet

TEIT sted å skrive om dette på, jeg vet!

Uansett, jeg kjøpte en boks med dette på lørdag, begynte på de i går...

Er på god vei til å gå ned i vekt, er overvektig med 30 kg, så driver ikke mer tulleslanking akkurat...

Disse skulle hjelpe med å pushe treningen litt lenger... Og de funker! men her er problemet: Jeg får IKKE sove!!!!

Tok nok den siste litt for sent i går da... men lurte litt på om andre har prøvd disse, og vet ca når jeg bør ta den siste i forrhold til at jeg bør kunne sove i 11 tiden?

Disse er de uten effedrin, så de er ikke ulovlige sån til info ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den sste pilla til middagen, de skal vel taes med mat? Altså en til frokost, en til lunsj og en til middag. Det funket for meg hvertfall.

Skrevet

takk! Ble sen middag i går nemlig, så sikkert derfor...

hehe, sovnet tre våknet fire, og sovnet fem igjen... opp kl 6... :P

Meeen, de gjør jo neste dag lettere iallefal.... Netopp tatt en treningsrunde nå... DOBBLET tiden jeg holdt ut altså! Nå skal jeg bare ha igjen pusten før det er på'n igjen...

Målet føles plutselig litt innenfor rekkevidde....

Vet du foresten om de demper søtsuget, eller er det bare phsykisk?

I går droppet jeg både sjokolade og brus, fordi jeg ikke hadde lyst på! Selvom det ble servert meg da vi var på besøk....

Men satser på å ta de i fem tiden etter maten da... :)

Skrevet

Hva er dette...får du bare kjøpt disse på helsekosten eller må du innom lege for å få tak i det.

Dette kunne jeg tenkt meg....

Hvordan skal dette funke..i forbindelse med trening,mat osv eller hva??

Ble skikkelig nysgjerrig nå :-)

Skrevet

De jeg gikk på het Stack 2 tror jeg, ulovlig i Norge, er med effedrin. Mange år siden jeg tok det. Husker ikke hvordan det er med søtsuget, men tror de demper det litt.

Er disse lovlig i Norge altså? Hvor har du kjøpt de?

Skrevet

Lurer også veldig på dette...er Veeeeeeeeeeeeeeeldig intressert

Skrevet

Altså, jeg har kjøpt de i sverige, men effedrinen er tatt ut så de skal vistnokk være lovlige i norge....

For meg har de hatt følgende effekt:

Økt energi, noe så helt vantittig også... kommer meg forbi både muskelsmerter og tung pust, så jeg fikk trent meg skikkelig svett!

De skal også øke forbrenningen, men det er vanskelig for meg å si om de gjør eller ikke foreløpig....

Uansett, jeg er veldig fornøyd til nå....

Om du får de, og om de er lovelige i norge vet jeg ikke.

Men, man kan kjøpe å bestille fra utlandet så lenge det ikke er for mer enn 3 mnd forrbruk...

Skrevet

Aha...tusen takk for supert svar....dette skal jeg prøve å finne ut mere om :-)

Så fint å høre de har bra effekt på deg,lykke til :-)

Skrevet

Oppdater oss på virkningen da!

Når jeg tok stack 2 gikk jeg nede 10kg på 4-5 uker tror jeg det var. Og da gjorde jeg nada med trening og kosthold i tillegg, veldig lite hvertfall.--

Skrevet

Aaaah, gode nyheter 21:49! Jeg begynte med trening og kosthold først, også nå disse bare for en litt ekstra push.... Veie og måle dag på søndag, så skal skrive til dere da :)

I dag er vekten på 97 kg blank, Denne uken gikk jeg ned 0,4 kg, før jeg begynte på pillene, så får vi se nesteuke.... I forrhold til trenings nivå vill jeg tro det blir mere denne uken bare av det, og med økt forbrenning i tillegg satser jeg på en gledelig nyhet på søndag :D

Skal ned 30 kg jeg da... vet ikke helt hvor lang tid jeg gir meg selv enda, da :P

Skrevet

Produkter som inneholder efedrin og stoffer som etterligner efedrin skrur opp forbrenningen med 5-7%......

I tillegg kan de påvirke blodtrykket i negativ retning, gi søvnløshet, rastløshet, generell uro i kroppen og hjertebank.

Men ja, de gir en viss økt energi, og hvis de benyttes med stor omhu og forsiktighet KAN de gi en kickstart på et vekttap. Såfremt de inngår i en kombinasjon med fysisk aktivitet og et tilrettelagt kosthold. Det er dessverre ikke til å komme unna at de to tingene er alfa og omega for et godt resultat.

Hvis man er relativt kraftig overvektig følger ofte høyt blodtrykk med på kjøpet, derfor håper jeg du er forsiktig :)

Skrevet

STACKER 3 med CHITOSAN!!! (UTEN efedrin!!) Merk dere : )

Gjør susen som bare f...! Hvor kjøper dere stack fra? Bestillte via ebay fra USA, men den ble stoppet i tollen..ellers har jeg bestillt fra UK, kommer som regel igjennom.

Skrevet

Vet du egentlig hva chitosan er??

Skrevet

HI her:

NEd 1,2 kg siden søndag, selvfølgelig med riktig kost og trening i tilegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...