Gå til innhold

Kan noen dele noen tanker med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er litt frustrert i dag! Jeg har kort syklus, fra 21-23 dager og mensen begynner med småblødninger 2-3 dager før den setter igang for fullt. Mensen har aldri kommet senere enn 23. dag.

Har hatt første periode med pergotime siden forrige mens og mensen kom ikke på sin 23. dag! I dag er 26. dagen og fortsatt ingen tegn til mens eller småblødninger. Jeg testet meg med quick response test i morges, men den viste negativt.....

Hmmrff!! Kan noen dele noen tanker med meg? Jeg er fortvilet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva som skjer med deg sols...men tenkte uansett at det nok var hyggelig for deg at noen svarte? Jeg har også blitt forvirret når det gjelder meg selv i det siste. Trodde jeg hadde 32 dagers syklus, men de har blitt kortere og kortere for hver periode...uansett er jeg tross alt glad for at jeg får mensturasjoner for da er alt innvendig som det stemmer, eller? Har nemlig fjernet den ene egglederen og eggstokken siden det vokste en godartet cyste der. Er jo litt redd for at det skal komme en på andre siden og ødelegge den og...

Skrevet

Hei og takk for svar. Jeg har også fjernet en eggleder og eggstokk, men lykkes å få en datter for snart 7 år siden. Gynekologen min sa jeg nok ikke har eggløsning hver syklus, men at det ikke trenger å være så lite som annenhver syklus.

Jeg blir bare forvirret når jeg ikke får mens og testen viser negativ.

Ser på disse sidene at mange bruker ClearBlue og at noen ikke liker Quick Response (den brukte jeg i dag)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...