Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hei på dere supermammaer. Vi har skaffet oss søskenvogn, så derfor selger jeg min Teutonia mistral billig! Vognen er hel og fin og ikke solbleket, vendbart håndtak, originalt regntrekk(dette er supert for har en plastskjerm foran inngang til baby så du kan se inn å regnet holder seg ute) foret vindtrekk og myggnett. Vogna er brukt men i bra stand. Alle for-deler kan lett taes av med glidelås å vaskes i maskinen. Lett å holde vognen fin da! Kalesjen er solid og har myggnett innebygd på baksiden. Integrerte vognseler er i vognen. Har også en softbag til nyfødt som også kan gjøres om til vognpose om du skulle ønske det! (Den får du med på kjøpet!) Vogna er super den å kan absolutt anbefales! Selger den fordi det er familieforøkelse på gang å vi har fått tak i en god søskenvogn! Har god trille til Emil nå i sommermånedene! Så pris da! - Jeg kjøpte den brukt for 5 mnd siden å gav 2500. Så jeg tenkte rundt 1500. Mye god vogn for pengene! Bor i Arendal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå