Gå til innhold

Definisjonen på en værgud...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...må være det dummeste ikke-eksisterende vesenet som er å oppdrive i moderne tid.

Hvis dette vesenet ikke forstår at det passer jævlig dårlig med snø når man akkurat har lagt om til sommerdekk, og at våren egentlig skulle vært her, så bør det åpnes for barmhjertighetsdrap. For det må jo være et grusomt liv å leve når en er så dum som det der.

Var det ikke nok med 3 og en halv mnd med snø kanskje????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3,5 mnd med snø? Hvor er det du bor som er så heldig?

Her har det vært snø siden oktober - 7 mnd.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt klinisk deprimert og vurdert å gå og grave meg ned i snøfonna etter 7 mnd...

På vestlandet slapp vi unna med rundt halve tida. Trodde jeg, helt til den forbanna snøen kom igjen i dag!

HI

Skrevet

Du er inne på noe, men du har ikke skjønt det helt: En værgud ( det er egentlig flere regionale mellomlederguder) er egentlig en innful, liten smågud, som i harnisk over noe stort å bestemme over, gjør det han kan med været. Han finner sin store glede i å lage ustadig vær hver gang noen skal ha et arrangement med værforbehold, sende snø dagen etter at vinterstøvlene havnet på loftet og sende styrtregn når du nesten har fått satt opp teltet.

En patetisk liten gud, med andre ord. men du verden for en oppmerksomhet han får!

Skrevet

Joda, men likevel er han (for det må jo være en mann!) stein stokk dum som tror at han kan slippe unna med det i lengden! Vurderer sterkt å ta jegerprøven og legge meg på lur...

HI

Skrevet

Kan jeg da anbefale å arrangere en utebursdag? Da er han garantert i nærheten for å finne ut når det passer best med noen friske kulingkast så papptallerkner og papirduker emigrerer ;-)

Skrevet

Råd er tatt til etteretning :-p

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...