Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har fått time til utredning på St. Olav etter.. tja, å ha kvalifisert oss til det :-(

Jeg lurer ganske enkelt på, av praktiske årsaker: hvor lang tid må vi regne med at den første timen på Fertilitetsklinikken tar? Jeg har på forhånd tatt blodprøver og mannen blodprøver+sædprøve.

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Da vi fikk utredning for 4 år siden var ventetiden 3 mnd. Kom inn akkurat etter 3 mnd og begynte da med innvendig UL får å se på livmor, slimhhinner, formen på livmorhalsen og eggstokker samt om det er noen egg på gang i forhold til hvor i syklus man er.

Vi hadde også tatt blodprøver og sædprøver før timen slik at dette var på plass til første timen. Hvis gynekologen ikke finner noe konkret der og da på undersøkelsen og særdprøvene er ok så får dere sikkert pergotime for å prøve det en stund. Noen får også stå på venteliste for lap for å undersøke eggstokkene og sånn nærmere, samt hsg-røntgen og evt hysteroskopi,

De legene der er UTROLIG flinke og jeg er ikke annet enn imponert over de aller fleste der. Så ivaretatt og trygg har jeg sjelden følt meg og fikk super oppfølging hele veien, også etter jeg ble gravid.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...