Gå til innhold

Da er vi i uke 16 jenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så spennende....:-) Noen som har IKM i dag? Jeg har imorgen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:D Så spennende dette her;D Hvor lenge har dere prøvd? Dette er vår 3 pp:D

Skrevet

Jeg hadde IKM på lørdag hvis jeg skal følge siste mens, men ifølge når EL kom så har jeg IKM i morgen.. Aner seriøst ikke, så utrolig frustrerende.. Tester fortsatt neg, og TR har ikke vist seg enda, men jeg har litt lysebrunt på papiret.. Hva betyr det ?

Skrevet

Vi har prøvd ordentlig siden desember 09, men jeg slutter på prevensjon februar eller mars 09 tror jeg det var.

Ja det hørtes frustrerende ut:/ Men så lenge tanta ikke har kommet er det fortsatt håp:) Vet ikke hva lysebrun spotting kan bety:/

Skrevet

jeg har ikm imorgen (men syklusen varierer fra 28-32 dager, så det kan også være senere i uken - pleier å regne gj.snitt som er 30) Foreløpig ingen tegn til tanta iallfall :)

Regner ikke med at jeg er gravid, det kjennes iallfall ikke sånn ut.

Hatt litt rare pupper og noen murringer i ryggen, men ellers alt som normalt. Har heller ikke fått mensenkvisene mine, hehe!

Skrevet

Dette er vår 7 pp. Synes det er aaaaaalt for lenge:(

Skrevet

Jeg har egentlig ikm mellom i morgen og lørdag (er litt usikker på sykluslengden, er mellom 28-32 dager tror jeg). Men ikke gravid denne gangen:( Tanta kom idag:( Tilogmed for tidlig! Grrrrrr....

Skrevet

Var litt ivrig i går ser jeg....har vært så flink de andre gangene, og ventet på TR som kommet. Denne gangen måtte jeg falle for fristelsen å ta en test....som var negativ desverre. TR har ikke dukket opp ennå, men kommer vel snart...

Skrevet

IKM idag, fortsatt ingen TR :) Har litt murringer i rygg og mage - men ikke slik jeg vanligvis får før mensen (får stort sett kun kjempevondt i magen inntil 24 timer før mens)

Dette er veldig spennende! Krysser fingre for oss alle!

Skrevet

Ja det er spennende...spesiellt for alle dere andre...kanskje det er håp for meg og??? Forsatt ingen mens, men som sagt negativ test i går..har hatt en grusom metall smak i munnen siden i går. Helt sikkert fra flasken jeg drakk av under sykkelturen, men er kanskje lov å håpe det er en annen og mye hyggeligere årsak:D

Skrevet

HEI!

Testdag i dag.. Hadde bestemt meg for å droppe heile testen pga litt spotting/blod eit par gonger pr dag dei siste 3 dagene..

Men klarte alikevel ikkje å la det vere!!

Åhhh fyttikatta; P O S I T I V !!!!

N o er eg så redd for at det er falsk positiv.. At det var ein sa eg har hatt!? Mn då hadde d vell blødd eindel(ikkje bare litt pr dag?) Krysser fingrene for at iallefall den eine spira har klamra seg fast!! ;-)

Skrevet

Grattis fjoggy!!!! Man kan småblø/spotte selv om man er gravid :)))

Jeg hadde ikm i går, fortsatt ikke fått tanta. Spennende, men kjenner min uflaks, så den er vel rett rundt hjørnet...

skiftet nick fra MortilSeb06 til :

Skrevet

Jeg testet positivt på mandag. Måtte teste med 2 forskjellige tester for at jeg skulle bli overbevist hehe.

Tok en ny test med ukeindikator i dag og den viste klart og tydelig GRAVID 2-3. Begynner sakte me sikkert å gå opp for meg.

Sender masse babystøv**************************************************************************************************************************************

Skrevet

IKM på fredag. Ingen tegn til TR ennå, men har fortsatt murringer i magen og litt i korsryggen.Kjenner ikke noe særlig til ømme pupper.

Veldig redd for at TR kommer som vanlig. Jeg pleier å begynne å spotte et par dager før så da får jeg se hva som skjer i dag og imorgen.

Testet til morran i dag med billigtest, men den fungerte ikke!('o')

Ingen kontroll strek og ingen gravid strek. *frust* Gruer meg til å fortelle samboer det dersom TR kommer. Han kommer til å bli så skuffet :-( :-(

Skrevet

Åhh d kan eg skjønne! Det er n stor psyk.påkjenning dette her!!!! Kjenner etter alt som går an å kjenne etter.. Håper virkelig at den h..tanta holder seg langt borte i laaaaang tid fremover;-)

Har vært på helsesenteret å tatt ny prøve nå: FORTASATT POSITIV;-) N å må bare dne blødningen stoppe, så vi kan beg å glede oss!!

Skrevet

Gratulerer masse masse med positiv test fjoggy!! :-D Tror ikke du skal bekymre deg for småblødninger. Det er bare livmoren som jobber med å innrede rommet til spiren din ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...