Gå til innhold

Sandefjord-Strømstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta ferja sandefjord-strømstad i sommer. Er 2 voksne og 2 barn (8 år og 6 år)

Lurte på om jeg skulle ha med lunsj, at vi forhåndsbestiller bord i resteuranten.

Har noen av dere gjort dette? Er det å anbefale. Tenker jo at det er greit å ha et bord hvor vi kan ha fast plass... Hvordan var maten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å bestille bord ja :)

Det er vel buffet (om ikke det er forandra på de åra siden jeg var med) tror jeg.. Husker hvertfall at maten var veldig god :)

Skrevet

JA bestill bord! :) Maten er kjent for å være god der, jeg har aldri blitt skuffet.

Skrevet

Bestill bilpakke (175,-) Og bestill buffe! Denne buffen har fått gode karakter så jeg i en avis i fjor, men jeg også gir den god karakter. Tror det kosta rundt 295,- pr pers og barn gratis (ihvertfall våre barn som er under 3 år) og all drikke er da inkludert... ;-) Både øl og vin og sånt, men kanskje ikke så aktuelt ved bilkjøring og med barn...;-) Tar denne båtene flere ganger om sommern da jeg bor i Sandefjord og har hytte i Fredrikstad...

Sjekk colorline.no. God tur :-)

Skrevet

Ær lite avundsjuk på de som aldrig blivit skuffa over maten på færjan!

Jag blir alltid skuffa!

Den smakar inget, jag blir sjuk och den ær inte værd pengarna.

Det enda som gør det vært ær att man får gratis dryck till och før de som dricker alkohol ær ju det ett plus.

Men satsa på en dagbuffé och inte en frukost eller brunch før den ær inget att ha!.

God tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...