Gå til innhold

Liten oppdatering fra oss!

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Liten oppdatering fra oss på 8 ukersdagen! :-)

Alt går strålende, de spiser godt, legger bra på seg og har begynt å smile å gurgle litt :-) Har begynnt å få litt soverutiner, har en lang blund midt på dagen + mange små. Legger de mellom 8 og 10 på kvelden og natt til idag sov de rundt for første gang! Prakteksemplar!

Er mye kjekkere med tvillinger enn vi hadde trodd til å begynne med, men rutiner er alfa og omega, husk det og gled dere masse til det er deres tur!!

(Ja hvordan går det med dere forresten? Er ikke så ofte innom lenger ;-))

Fortsetter under...

så utrolig kjekt at du oppdaterer :) men seriøst, er de 8 uker allerede ?? himmel tiden flyr.... :)

Selv er jeg 35+0 i morgen. Skal på kontroll i morgen, da skal jeg høre hva som blir planen videre dersom jeg ikke går i fødsel av meg selv de neste ukene, håper på å ikke gå lengre enn 2 uker til.... begynner å bli utålmodig ! ;)

Ellers er alt klappet og klart, jeg er klar for både fødsel og det å bli tvillingmamma :)

Åjj.. 8 uker allerede!:) Tiden flyyyyr:) Jeg er i uke 30 på lørdag så her går ukene fort nå:) Er mye som skjer nå, vi skal flytte om 1 mnd.. så håper at babyene klarer å holde seg i magen leeenge iallefall:) Nå begynner jeg å kjenne det skikkelig i korsryggen så puter er tingen:) Ellers så prøver jeg å pleie meg selv så godt jeg kan den siste tiden.. skal til frisøren på lørdag og skjemme meg selv bort.. blir liten tid til frisørbesøk når gulla kommer:)

Kos dere myyyye videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...