Gå til innhold

Ja, jeg vet det er min skyld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er også hennes fars skyld og kjærestens.... Det er ganske så utrolig hvor mange som har skyld i at hun glemte lommeboka si hos kjæresten i går. Makan til fresing, banning og overbevist selvutnevnt uskyldighet skal du lete lenge etter. Og selvfølgelig. Det vanlige kom. "JA, DU VET JO HVOR JEG HAR DET FRA." Muligens etter at jeg hadde helt litt tennveske på bålet.

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Det er godt du har innsett det! Fint å ha en mamma å skylde på, hun fungerer som svamp for sure tenåringer. Det gir seg om noen år, trøst deg med det!

Gjest sug lut
Skrevet

Skyld-flytting er en idrettsgren alle tenåringer burde delta i OL i. Finner de ikke bedre årsakssammenhenger så holder det nemlig med at du puster i samme univers for at det skal være din skyld.

Pm, Prekæs

Skrevet

Dette virket kjent. Ikke mitt barn, men meg selv. Jeg befant meg på kunsthåndverksmesse i helgen, tregt salg, så jeg benyttet tiden til å rekke opp halvparten av en genser jeg har strikket på i 12 år, for jeg hadde nylig oppdaget at jeg gjorde en feil for ca. 11 år siden. Og så ble det floker. Store, håpløse floker. Å, som jeg savnet mamma da. Delvis fordi hun ville hjulpet meg, delvis fordi jeg ønsket å legge all skylden på henne, noe jeg faktisk gjorde, men det visste hun jo ikke, siden jeg ikke kan ringe Norge på min mobil.

Mødre er gode å ha. Og dette skal jeg huske i framtiden når min lille datter beskylder meg for alt galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...