T#3 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Noen som har prøvd? Jeg blir snart gal av denne forferdelige halsbrann! Kan ikke spise eller drikke noen verdens ting uten at jeg blir kvalt av syre minutter etterpå! Det er så ille nå at jeg kaster opp til en stadighet. Legen sier det samme som står i alle bøker o.l: spise lite og ofte, unngå sterk og fet mat, ikke legge meg straks etter et måltid osv..... Jeg gjør alt dette, men det hjelper INGENTING! Begynner å lure på om den lukke-klaffen ikke virker i det hele tatt jeg altså!! Spiser Link og Loveharts til den store gullmedalje! Noen flere? Er forresten 32+4 - og tanken på at dette skal holde på i over to måneder til, gjør meg motløs...
ma:) Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hørtes temmelig ille ut. Halsbrannen hos meg er verst om nettene og hvis jeg står/jobber mye med overkroppen bøyd ned. Gaviscon når jeg skal legge meg, og kanskje en gang i løpet av natta hjelper heldigvis. De får du reseptfritt på apoteket, om du ikke har prøvd det enda. Jeg er omtrent like langt som deg (32+3), så mitt håp er at det ikke skal bli verre. Ellers skal det visst hjelpe med mandler og lunkent vann med sitron. Ei venninne brukte lenge Gaviscon, men på slutten var det visst bare mandler som hjalp.
Stolt tvillingmor Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Link duger ikke - det eneste som har effekt, er flytende Gaviscon. Har du prøvd den? Natron kan funke for noen, men jeg holder en knapp på Gavisconen. Lykke til!
SpongeBob Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Link og Gaviscon er like ille - jeg har etter råd fra legen gått over på Zantac, også reseptfri, og livskvaliteten er økt betraktelig!!! Hør med legen din, du - to mnd til med halsbrann bør ikke være nødvendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå