Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nå mye bekkenløsning, klarer knapt å gå...og har konstant smerter...terminen er også her, så jeg er plaget med en del nedpress som gjør sinnsykt vondt. Har vært gravid uten bekkenløsning en gang før, og da hadde jeg en veldig fin fødselsopplevelse, og kan ikke huske at jeg var plaget med vonde nedpress. Nå med alle disse smertene begynner jeg å få litt fødselangst... Lurer på hvordan smertene intensiveres når man i tillegg har uttalt bekkenløsning. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141742871-f%C3%B8dsel-og-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg hadde masse bekkenløsning ved forrige svangerskap. Gikk forsåvidt greit med fødselen, bortsett fra på slutten. Var ingen fin fødselsopplevelse, men man kommer seg gjennom det liksom. Riene er jo uansett sterkere enn bekkenløsningen. Så de overdøver jo bekkenløsningen. Men jeg fikk sånn saltvannsgreie i ryggen, det hjalp godt på. Hadde ikke epidural. (Angret på det, da det ble for mye smerter de siste par timene. Fikk litt panikk.) Og badet litt, varmen var fantastisk. Håper svaret var bittelitt til hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...