vekten desember baby Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Tok en CB test for en time siden. Der kom det frem et tydelig kryss i vinduet. Tror det bare ikke enda. Tror jeg må ta en test til. Tydelig at det er pergoen som har gjort susen. Hadde alderi trodd jeg skulle skrive et sånt innlegg:)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Gratulere så masse! Så bra at perog har gjort susen - hurra hurra ;-D
sols Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Gratulere så mye!! Kan jeg spørre: har du noen erfaring med bruk av quick response i forhold til CB? Var det første forsøk med pergotime?
vekten desember baby Skrevet 19. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2010 Tusen takk alle sammen:) Jeg har ingen erfaring med quick response desverre. Tok en CB i dag tidlig (den som viser et kryss når du er gravid) og krysset var veldig klart. Litt senere ut på formiddagen tok jeg en CB digital som tydelig viser GRAVID i displayet:))) Sender masse babystøv til alle dere andre. Kommer til å følge nøye med her inne på bli gravid. Føler jeg hører til her siden jeg har vært her så lenge. Var min første runde med pergo
andreita med 2 prinsesser Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Gratulerer sa masse, haper vi alle snart sees inne pa 1.trim Klem
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Gratulere så masse:-D Så pergoen fikset det altså, så bra. Kos deg på 1.trimester
Ønskebaby08*12 Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Gratulerer så masse Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå