Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg MÅ denne gangen til Drammen når jeg skal føde. (Er kommet så sinnsyk strenge krav, og jeg er selvfølgelig en av dem som blir rammet...) Har født på Kongsberg tidligere, og har vært kjempefornøyd! Trives på et lite sykehus fremfor de store... Er det noen som vet om det er mulighet for f.eks å føde/ta ks i Drammen, og så ligge på barsel på Kongsberg???
Kristannaa Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Jeg har ikke født i Drammen, men det har hvertfall vært fullt mulig og ligge på barsel på Kongsberg mens det var stengt her. Men det kommer sikkert ann på hva årsaken til at du ikke kan føde på Kongsberg er. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Det er tryggere å føde i Drammen med tanke på komplikasjoner. Da vi skulle ha tvillingene fikk vi ikke lov å føde i kongsberg. Tvillingfødsel blir sett på som en komplisert fødsel. De har jo mere ekspertise på drammen. Hvis det skulle skje noe av komplikasjoner under fødselen blir du sendt tiul drammen. Men litt koseliger på kongsberg. Mindre forhold, og du har støre sjanse for å få enerom.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Hehe, kan ikke føde på kongsberg fordi jeg veier 2 kg for mye (er en bmi grense på 32 der nå, kjipt for oss feite )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå