Gå til innhold

godt råd trengs!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått masse kviser,og ekstrem rød og irritert hud.noen som har gode råd for å få dette bort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Nå er det slik at vi gjennom huden vår kan se tegn til sykdommer, tilstander osv da huden gjenspeiler mye av det som foregår inni kroppen vår. Og man sier gjerne at "for å endre på utsiden må man først gjøre noe med innside" (i form av endring av kosthold osv) Nå som du er gravid er det mye som skjer og masse hormoner som går amok; med andre ord det ikke så mye å gjøre med problemene, enn å vente til det verste har lagt seg og kroppen har begynt å venne seg til graviditeten og alle hormonene dette innebærer.

Men, det finnes selvsagt noe man kan gjøre; rense huden morgen/kveld, gå over med tonic hver gang. Bruke serumer og kremer tilpasset din hud og hudproblemer (bruk gjerne en egnet nattkrem da dagkremer kan være litt tykkere i konsistens og ofte blir liggende litt lenger på huden før det absorberes). Bruk mild peeling samt maske 1-2 x pr uke og huske å drikke masse vann! Utrolig hva vann gjør med kroppen vår ;-)

Masse lykke til!

- Hud-og kroppsterapeu -

Skrevet

tusen takk for ei bra tilbake melding :)

tenkte,ja jeg gjør jo alt d hun skriver,mn så kom det med vannet!!vann så klart,jeg slurper jo bare juice hele dagen,og drikker aldri vann..så klart vann :) så nu e vann flasken straks på borde,så får jeg se om det hjelper !!

Skrevet

Vann er absolutt alfa og omega med tanke på et friskt utseende og ikke minst helsemessig ;)

Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...