hel1a og aprilsnuppa Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Da er jeg tilbake her igjen etter MA. Ble oppdaget 7+3, hadde ikke utviklet seg noe på to uker... Begynte å blø av meg selv og har blødd i over to uker nå, med hjelp av to runder cytotec:( Er så lei nå, vil bare prøve igjen!!!! Men må vel slutte å blø før det er noe vits!!! Får jo ikke til å melde meg inn i noen IKM- tråd da for har jo ikke peiling på hvordan kroppen min fungerer nå, det er skikkelig vanskelig for jeg har alltid hatt regelmessig EL og mens. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet og la kroppen ordne ting selv! Har egentlig tro på at jeg skal bli gravid igjen ganske fort:)
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hei! Vet akkurat hvordan du har det! Jeg hadde en SA i påsken, da var jeg like langt på vei som deg. Prøver å være tålmodig, og venter bare på å prøve igjen, men blir litt frustrert når man må gå slik å vente. Jeg har PCOS, så jeg har aldri hatt regelmessig mens og EL, men fikk det med pergo, så nå aner jeg ingenting om hvor jeg er i syklusen.
Llanbleddian Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Veldig treffende overskrift på innlegget ditt, for det er akkurat slik det er; jeg hadde en MA i slutten av februar, og venta veldig spent på om menstruasjonen skulle komme tilbake, noe den heldigvis gjorde i påska! Så nå går jeg bare og venter på svaret om vi har truffet eller ikke, nå på første EL etter MA. Det er en balansegang å både være spent og samtidig forsøke å være likegyldig til når kroppen kommer tilbake til normalen, fordi det er jo ingenting man selv kan gjøre fra eller tid. Tvi, tvi til dere begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå