cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hei. lurte bare på om dere som er tappetafsere,når kjente dere at tappen var annerledes..var det rett etter eggløsning eller etter at egget har festet seg? å trenger alle å være lik ved graviditet,at alle forandrer seg. Om min ikke er slik det sies på pernille.info som den skal være ved graviditet,er sjansene da små for at jeg er gravid? Tror jeg bare er 3 eller 4 dpo,så kanskje for tidlig at den allerede skal ha inntatt gravidposisjon å slikt,sikkert dumt spr..men litt nysgjerrig. Takk:)
Anca20 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 lurer jeg også på om det er tidlig og kjenne dytter litt på denne jeg
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 takk:) dytt dytt ingen så veit?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Ettersom jeg har forstått inne på disse sidene og etter utallige timer med googling, så er vel regelen enkelt og greit: Det er individuelt. Noen får "gravidtapp" dager etter eggløsningen, andre merker ikke forskell før flere uker uti svangerskapet. Så om du ikke har "gravidtapp" nå, så sier det ingenting om du er gravid eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå