cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hei. lurte bare på om dere som er tappetafsere,når kjente dere at tappen var annerledes..var det rett etter eggløsning eller etter at egget har festet seg? å trenger alle å være lik ved graviditet,er det noen tapper som ikke forandrer seg? på forhånd takk:)
..snøklokke.. Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Rundt ikm snudde seg min tapp bakover, og var helt lukket. Etter at jeg testet positivt har jeg ikke kjent på tappen. Men sist sv skap så forsvant den helt opp, og jeg nådde den ikke lenger.
Catias Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Trodde ikke man skulle tafse på denne selv jeg...... Synes ikke det høres noe særlig lurt ut....
..snøklokke.. Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Er vel ikke noen problem å kjenne etter en gang el to etter positiv test, så lenge man er helt ren og har korte negler.. Å kjenne på tappen gjennom syklusen er for øvrig en genial mulighet å bli kjent med sin egen syklus..
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2010 takk for svar:) mumintroll,hvordan var din tapp mellom el å ikm da? så da trengr det ikke bety at jeg ikke er gravid nå om tappen ikke er helt lukket å har krypet oppover? er jo bare 5 dpo idag,så kan jo være for tilig. bare håper så jeg er gravid denne gangen,rundt el hadde jeg så sinnsyke smerter en halvtime ca ei natt,så jeg forbanna meg selv å sa jeg aldri skulle føde..hehe,aldri kjent noe så ondt før å jeg er plaget me sterke mensesmerter..2 av mine svigersøstre har å er gravid å hadde skikkeli smerter en natt,å viste se at de var gravide faktisk. etter elsmerter var borte har jeg nå fått mye luft i magen å småmensenmurringer...håper så det er min tur nå,har gått over ett år siden ma me tvillinger,så gjerne send litt babystøv:) lykke til me svangerskap småtrollet:)
..snøklokke.. Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Tappen åpnet seg aldri slik den pleier etter el. Den var åpen da, og så i noen dager gikk den frem og tilbake med litt åpning. Så lukket den seg. Men er ikke lett å kjenne når man har født før, da er der jo et søkk alltid. Men det jeg reagerte på var at den ikke kom ner slik den pleier når ikm nærmet seg, den var snudd bakover. Jeg hadde forresten også steinvondt i magen i en kveld, ca i uke etter el. Vet ikke hva det var, og skjønner det ikke enda, men jeg er jo gravid så kanskje noe skjedde. Ha det som rutine å kjenne på tappen til samme tid en gang hver dag gjennom et par sykluser, så blir du kjent med den:) For hvis du kjenner om morning og kveld vil du nok merke at den forandrer seg i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå