en til -i april:) Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 hvilke kaker lager dere til deres barn med melkeallergi?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Søk på nette:) Jeg har selv en mann som har egg allergi å da søker jeg på nette viss jeg skal lage kaker,pannekaker,vafler +++ Mye bra oppskrifter på nette
Gjest yrild Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Banankake :-) mmmm 1 dl sukker 2 egg vispes til luftig eggedosis. tilsett 2 dl hvetemel 1 ts bakepulver 2 ts vaniljesukker 50 gr smør el margarin som smeltes. Dette røres forsiktig sammen med 2 - 3 godt modne og moste bananer. Stekes på 175 C i ca 40 min.
imami Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Hei! I prinsippet kan du bruke alle vanlige oppskrifter, bare bytte ut melken med juice eller soya/havre/rismelk, og smør med melkefri margarin. Husk at kokesjokolade ikke inneholder melk, så det kan du godt bruke. Det finnes mange oppskrifter på www.utenmelk.no, jeg har bakt den som heter "crazy sjokoladekake" med hell Og så bakte jeg vanlige boller av havremelk. Mange vanlige gulrotkaker er også uten melk. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå