cherry coke Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Tihi.. Han er på jobb reise nå og ringte meg ikveld. Vi snakket om løst og fast og han stod da sammen med kollegene sine i lobbyen på hotellet han bor på. Plutselig hørte jeg "kom bort i noe her, så du er på høytaler". Jeg så jo da mitt snitt i å synge "You are the sunshine of my life" høyt og tydelig. Applaus og jubel i bakgrunnen ;-) Hehe, han tok meg kjapt av høytaleren og gav tydelig uttrykk for at det der var grusomt flaut. Før han la til "You are the sunshine of my life også, jenta mi...men kan vi ta syngingen på privaten?". Fy cherry.. ;-)
Gjest Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Hehehe fantastisk bra Nå kommer jeg til å huske nicket ditt for en stund :) Takk for en god latter før sengetid:)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Haha, så moro! Men han likte det sikkert innerst inne
Gjest Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Øyy, når han klarer å trykke på høytalende, får han bare tåle at han får sang! Så herlig da=)=).
Rampongi Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 hahaha, det var dagens cherry! Tenker han synes det var fantastisk flott innerst inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå