Gå til innhold

SØSKENVOGN...noen som har d?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 3 år som er veldig flink til å gå....men kjenner at d av og til kan være greit å ha mulighet til å kunne slenge han også oppi vogna..feks viss vi er et sted d er greit å ha 100% kontroll på barna eller ved henting i barnehagen etter en lang dag og han er sliten og veien er kanskje litt for lang...så d jeg egentlig lurer på er : er d galskap å slenge en 3åring i vogn??? Sikkert et helt teit spørsmål...men derfor d er så greit her inne, for kan jo spør om nesten alt :-)

Skrevet

Hva med ståbrett? Vi bruker det til 3-åringen. Kjempekjekt. Han synes det er sas og stå der, og jeg føler jeg har kontroll på han da. Han har heldigvis (bank i bordet) ikke slått seg vrang, så jeg har ikke hatt behov for å "fange" han i vogn. Når jeg har med bare 3åringen ut hender det jeg tar med vogn, så jeg synes ikke det er galskap, nei. Selv om de er flinke til å gå, kan de jo bli slitne, trøtte og trassige. ;)

Skrevet

vi har en 3 åring og en lillebror og fordi vi går endel i helgene (ganske langt)så fant vi ut at det var kjekt med søskevogn til de,slik at 3 åringen også kan sitte der.synes ikke det er noe galt I DET HELE TATT, han er aktiv nok som det er ellers!

henter han i barnehagen med søskenvogna noen ganger,for som du sier så er han trøtt og sliten etter en lang dag i barnehagen...

blir vel mere gåing når det blir finere vær,mindre klær etc men akkurat nå er jeg veldig glad vi har vogna!

Skrevet

hei=) sønnen min e over 3, og jeg hiver han i vogna noen ganger, han snubler hele tiden, så er greit å ha den når me skal gå lengre turer, eller på vei hjem fra barnehagen når han er sliten og lei. men jeg har ikke vanlig søskenvogn, men en dobbel sykkelvogn som en kan feste på et hjul forran og bruke som barnevogn=) er helt super, og flere venninner med to barn har denne=) er også en ekstra del til den som en fester i for babyer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...