Litenlykke Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg er 10+5 og ønsker en tidlig ul i rundt uke 12. Ønsker å vite om alt er i orden før vi forteller den gode nyheten til familie og venner:) Er det noen som har noen erfaringer fra privat ul i Bergen? volvat, majorstuaklinikken..?
gakkeliten Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 jah - det lurer jeg også på, gitt. Skal google litt..
*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Alfa helse på bryggen:) Koster 600 kr
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 alfa helse på bryggen ja:) billigst og en koselig lege:)kanskje litt gammelt ul apparat men liv det ser man da.. de andre mye dyrere..nærmere tusen kr syns jeg å huske....men kanskje noe bedre kvalitet på bildene? lykke til!
MamsenBamsen Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Har selv vært på Majorstuaklinikken i uke 10 .. 1200 kr kostet det, og jeg var dere bare 12 minutter eller noe sånt.. Syns ikke det var helt som jeg forventet men.. Vet ikke hva man kan forvente.. Har hørt av andre at hun damen der er flink så.. Bare å ta turen Fikk med meg bilder også
Litenlykke Skrevet 20. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2010 Prøvde først å få time på volvat, men der var det lang ventetid. På majorstuaklinikken var det mye kortere ventetid så prøver meg der jeg. Gir en tilbakemelding når jeg har vært der Kjenner at jeg gru-gleder meg noe fryktelig§!!!
lunaluna Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Jeg var hos Sentrumslegene, ligger i jernbanegaten, veldig kort ventetid, 1000 kroner og veldig god service. Legen brukte god tid, gode bilder og hjertelyd. Fikk alle bildene tilsendt uten ekstra kostnad.Han kunne se veldig mye og beroliget meg veldig. jeg var 8+4 uker når jeg var der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå