Gå til innhold

Gruer for i morgen...

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal mannen min ta saedanalyse... Er saa nervoes! Haaper hvertfall DET er ok. Jeg har faat vite at jeg har veldig lite folikler, og kluss i hormonene (som maa foelges noeyere opp) saa naa er jeg saa redd dette skal feile ogsaa...

Dessuten er jeg saa frustrert med tempinga!!! Det er jo bare surr! Store svingninger baade opp og ned! Har vanskelig for aa sove lenge nok og regelmessig nok til aa faa det til aa stemme, tror jeg. I morrest vaakna jeg midt i en ekkel droem og tempen for til vaers som bare det. Venter ikke EL enda, altsaa, men kan ikke se det skal bli saa lett aa ta fatt i hvis uansett ellers tempen svaier saann...

Saa skal man liksom la vaere aa bekymre seg ja... Det skal visst vaere den beste loesningen... Om noen har konkret oppskrift paa hvordan DET skal gjoeres, ja kom med den, vaer saa snill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Håper alt er bra med prøvene, men hvorfor all utredning nå allerede? Er dere ikke i 1.pp?Kanskje fordi mannen hadde kusma?

Jeg bare spør altså, synd og være så bekymret ja, føler med deg

Lykke til

Skrevet

Ja det er pga kusmaen ja. Men ALT er i tipp-topp stand! :D Er saa glad!!!

I tillegg er tingen at jeg jobber paa en stor klinikk for assistert befruktning, saa jeg tar ultralyder og blodproever som det passer meg. Og kollegaen/venninna/gynekologen min foelger meg opp, til tross for aa kun vaere i 2.pp ja. Men saa har vi da funnet ut paa det viset at jeg har late eggstokker. Men HAN er hvertfall good to go! -FOR en lettelse!!!

Skrevet

Kjempe gode nyheter, men hva gjør man for og fiffe opp late eggstokker da??

Og forresten så har vi snakket en del sammen før, for 4 år siden da du giftet deg, jeg hadde nick da muminspain tror jeg, og bor på Mallorca

Skrevet

Har noen små råd til deg, om du vil..??.. ;)

Dropp tempinga, virker som d stresser deg mer enn den gagner deg..

Vil du følge med, så invester heller i en CB Fertilitetsmonitor.

(Jeg hadde ALDRI blitt gravid uten den, da jeg plutselig fikk EL en hel uke for sent...)

Så vil jeg anbefale deg Efamol (www.caredirect.no, helsekost har den oxo, men billigere her og rett i postkassa etter noen dager)

Efamol er nattlysolje, helt ufarlig og kan med fordel taes etter man er blitt gravid oxo. Er anbefalt oxo for dem som ikke tenker på barn.

Efamol oppretter hormonellbalanse i kroppen, samt at den gjør slimhinnen i livmoren tykkere og mer beboelig.

Gjorde underverker for meg :)))

I tillegg blir hud og hår mye bedre ;)

(Tar 3 kapsler for dag, og d går et par mnd før du merker forskjell)

Skrevet

Anbefaler også akupunktur for å få styr på late eggstokker, styrke livmor og alt annet som kan være til hinder for en graviditet ;-)

Om du oppsøker en akupunktør med bakgrunn i kinesisk akupunktur (medlem i Norsk akupunktur forening) vil h*n kunne sett nåler for absolutt alt. :-)

Skrevet

Hei andreita!

Jeg er redd jeg ikke helt kan huske deg, altsaa... Men saa koselig at du husker meg hvertfall!

Saa vidt jeg vet er det lite aa gjoere med disse late eggstokkene, utenom hormonsproeyter og behandling saann. Er jo kun i 2pp enda likevel, saa jeg vil hvertfall PROEVE aa ta det "lungt" enda. -Men det er jammen ikke lett!... Hva er nytt hos deg da? Vi har, som sagt, akkurat kommet igang med proevinga (-endelig!... Etter saa mange aar!), mest fordi jeg naa har fast jobb. Og jobben er akkurat paa en klinikk for assistert befruktning, saa da kan jeg faa all oppfoelginga jeg bare vil. Blir jo nesten litt paranoid av aa ha saa mange ufruktbare og sterile rundt seg hver dag da... Alt dette skal jammen ikke taes for gitt!

Haaper det ordner seg fort for deg da, og du kan hoppe over paa de etterlentede trimestrene!

Skrevet

Hei, og tusen takk for raad! Jeg har tenkt mye paa aa investere i en saann monitor ja. Men er usikker altsaa. Er den virkelig verdt alle de pengene? Den er jo ikke billig, selv om jeg kan tenke meg den maa vaere billigere enn en babycomp/ladycomp? Er redd den liksom ikke skal vaere saa helt paalitelig og at det skal vaere bortkasta penger. Har du brukt den selv og kan fortelle dine erfaringer, kanskje? Jeg har som sagt faatt vite jeg har late eggstokker og kluss med homonene, saa kanskje denne kan hjelpe meg aa indikere naar jeg virkelig HAR EL.

Bor i Spania, saa jeg skal se om jeg finner utav det med nattlysoljen, hva den heter her nede. Har veldig mye helsekostbutikker her ogsaa.

Tusen takk, igjen, for gode raad. -Og gratulere saa hjertligst med graviditeten! -Nyt det for oss begge, du som kan! ;)

Skrevet

Den over her var ment spesielt til "Snart baby? JA i des.-10! :)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...