Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hva gjør dere for å spare inn penger? Smarte tips? Jeg har noen - bruker slutten av osten til middag, brunosten til brun saus - handler på Rema1000, bleier på Kiwi - handler 1 gang i uken - handler barneklær på slag- h&m,Lindex. Der har de mye billig.Ytterklær og sko kjøper jeg "dyrt" og "skikkelig" - bruker bare juggel av smykker-glitter ol - kjøper sminke på h&m - drikker saft og vann - leser ukeblader på nettet - planlegger middagne for uken - drar på "harrytur" til Sverige 3 ganger i året
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 - Klipp opp tannkremtuber på slutten, er masse igjen når du tror den er tom - Hell litt vann på håndsåpen når den er nesten tom, da får du god nytte av de siste slantene - samme kan gjøres med shampo, hårvask etc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 -Prøver å handle hver 10./14.dag -Kaster sjelden rester-mannen spiser dem på jobb dagen etter som regel. Eller vi varmer opp i helga -Prøver å la bilen stå -Spiser sjelden ute -Sparer strøm og slår av lys i rom vi ikke bruker, slår av alle varme på natt -kler på oss istedet for å øke temperatur -slår av all strøm på natt og trekker ut kontaktene -panter flasker -passer på tilbudene på lokalbutikken -legger alle mynter i en boks og kjøper noe vi trenger når boksen er full tja.. det var alt jeg kom på i farta.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 og en ting til; har med vilje kjøpt liten leilighet- sparer både penger på oppvarming og ikke minst lån
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Gjør mye av det samme som deg, men vi sparer opp slutten av osten i en brødpose i fryseren, og når posen begynner å bli full så tar vi ut alt og rasper det i food-prosessoren, legger det tilbake i fryseren i "porsjoner", så har vi alltid raspet ost klar, uten å bruke raspa Ser faktisk gjennom tilbudsavisene vi får i posten, og bruker de når vi setter opp ukesmenyen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå