Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Ja, nå har jeg gått ned 35 kilo siden jeg ble operert i januar:-) Den beste avgjørelsen jeg har tatt for meg selv. Klart det er litt tøfft til tider, men det er verdt det. Har vært overvektig i hele mitt liv og nå kjenner jeg at humøret og glimtet mitt begynner å skinne på maaange år. Har fortsatt mange kilo igjen, men det tar jeg med knusende ro. Nå skal våren nytes og kroppen på nytt "føles". Er bare så utrolig takknemlig for at mannen min etter myyye om og men sa at vi skulle bruke sparepengene til dette (140 000kr..). Er masse penger, men verdt det i form av fysisk og psykisk helse. Er bare så glad om dagen, og fikk så lyst til å dele det med dere:-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Så utrolig bra:D Flink du er. Tenker selv på og ta en sånn operasjon. Hvor gjorde du det? Regner med det var privat siden du betalte. Jeg tror jeg vil gjøre det på Aleris etter og ha lest litt rundt Er du fornøyd med operasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå