Gjest Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg var på fest hos min kvinnelig single nabo i helgen. -vi var ganske fulle, men etterhvert ble det til at hun satt seg ved siden av meg og plutselig holdt vi hender og liksm koste litt. Strøk meg litt på låret..tok håret mitt bort fra ansiktet mitt.ikke noe kyssing eller noe alstå.Hun er litt over 50 år, dritpen synes jeg. Jeg er 35. Jeg koste meg veldig, i og med at jeg er biseksuell,.....hva tror dere? Moderlig omsorg eller noe mer?
solstråle69 Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Vanskelig å si, men man behøver vel hverken være bifil eller lesbisk for å like jentesex? ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Enig med sunshine her... men, posta ikke du dette i går også? Eller er det noe galt med dib?
Gjest Sauen og ungene Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Vanskelig å vite hva hun legger i det. Når jeg var litt yngre ble det litt kosing med venninner i fylla... Ikke sex eller noe altså, men stryking og kosing og klemming... Uten at det var noe i det. Men blir jo litt annerledes om det er en man ikke har så nær kontakt med da. Hm, nei vanskelig å si hva hun mente med det, du. Enten var det en fyllegreie, ellers så var hun seksuelt interessert i deg.
xxxJulianexxx Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Hun var sikkert bare ute etter å teste sine egne grenser - eller teste deg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 jeg syns det virker ut som hun liker deg på et eller rannet seskuelt nivå inviter henne over på vin og ost, så får du svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå