Gå til innhold

graviditetstest som avslører kjønn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd? ja sikkert gøy å prøve. har du hørt om mange det stemmer for+?

Skrevet

i følge UL stemmer det på meg tok en slik en tidllig i svangerskapet som viste gutt og noen uker senere viste ul det samme=)

Skrevet

Okay, jeg innrømmer det...Jeg har prøvd:) Det stemte på meg, Testen sa jente og det samme da kromosomtesten og ultralyd... Men var og er likevel skeptisk til at det går an å sjekke det i urinen:)

Skrevet

Noen flere som har hatt problemer med å få igjennom en bestilling?

Får opp at personnummeret mitt er uriktig, noe som ikke stemmer.

(Er over 18 år ;-))

Skrevet

hvor bestiller dere? og du som hadde tatt kromosomtest..hva slags test er dette?

Skrevet

Kromosomtest, altså morkakeprøve eller fostervannsprøve. I utgangspunktet gjør de dette kun ved fare for kromosomsykdommer (jeg har tidligere hatt foster med trisomi 18), men de spurte meg om jeg ville vite kjønnet også for de kunne ikke unnlate å se det på prøven. :)

Skrevet

Haha, 50 % nøyaktighet? Vill gjetting har også 50 % nøyaktighet. ;)

Skrevet

Jøss, alt som finnes..! Litt dyrt da.. Men ser ut som den er 82% nøyaktig.

Skrevet

Ja, de som selger dette sier 90% på sidene sine da. 50% var det jeg som sa, bare så man ikke misforstår noe:)

Skrevet

Hørtes litt ut som noen som vil tjene penger på nyskjerrige gravide *ler*

Men om det er tilfelle slik Twilight - m- g06 - j09-?10 <3 sier at man må oppgi personnummeret for å bestille så ville ha "skygga banen". Hos meg skurrer det at de må ha så sensitive opplysninger, som personnummer faktisk er, for å bestille et produkt på nett.

Skrevet

Det er nok hovedformålet å tjene penger på nygjerrige gravide, ja ;-)

Når det gjelder personnummer skal dette oppgis ved faktura i bestillingen. Det gikk mest sannsynlig ikke igjennom da vi i Norge har ett siffer mer i våre personnumre enn svenskene. Shit au, dropper hele greia og venter til ul ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...