Makkapakka Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 canal digital boksen vår klikket seff, og tror jeg mistet de siste 5 min eller noe sånt..... Hos oss sluttet opptaket når han lille gutten finner ut at Kim er borte (på Shetland). Hva skjedde etter det?
Supermamma;-) Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 AKKURAT sånn gjør opptakeren vår også!!! Arrrghhh! Har begynt å ta opp programmet som kommer etter også, for å være sikker på å få med alt sammen.. Uansett; fikk fortalt at Robin løp ut og fant Kim sittende ute på gjerdet eller noe, så ga de hverandre en klem;-) Så fikk man se Marit og venninna sitte og planlegge ny restaurant sammen. Tror det var det. ;-)
Gjest Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Gå inn på nrk.no og se de to siste episodene på nett-tv.
___ Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Kim sitter bare og tenker. Stor gjennsynsglede da gutten finner ham. Kim og kjæresten blir med tilbake til Himmelblå og treffer etter hever de andre, og blir tilgitt på en fest for å ha vært borte. Øya reddes fra vinmøllene ved at datteren til datteren til Leif finner et gammelt skip i myra. Fortidsminne. Leif innser at det ikke bør bygges vindmøller der og hjelper henne. Roy kjøper butikken og en ferje. Marit og Roland finner sammen.
JuniAnkerHansen Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Poamin: HÆ? Var ikke noe av det som skjedde igår da?! Var dt en episode til som jeg gikk glipp av eller???
___ Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Var det ikke slutten du spurte etter? Hvis jeg har røpet mer enn du ville vite beklager jeg det. Både episode 7 og 8 ble lakt ut på nett i går. Dette var fra begge.
Makkapakka Skrevet 20. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2010 Jeg mente egentlig kun slutten av episode 7 som gikk på søndag, men om jeg fikk resten nå så gjør ikke det noe. Jeg liker uansett ikke å måtte vente på sånn....... Men kjipt for andre som leser tråden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå