Gå til innhold

er en liten skål med "4-korn" gryn, havrefras og biola sunt???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 g??? :) skal igrunn ikke gå ned så mye, men stramme opp..spesielt magen... men tenkte å endre litt på kosten og.. dessuten er det godt for magen med litt biola... 4-korn er mettende,, havrefrasen er igrunn bare for at den er litt crispy, men god

Annonse

Syns disse trådene er fantastisk morsomme!

Klart det er sundt.Og sunnere enn mange andre ting. Og maten må smake noe, ellers er det ingen vits og man går rett i en kjempesprekk.

Jeg er i ferd med å få mensen tilbake og gav på med 2 stykker brød med nugatti+melk med o-boy i til frokost.

Det er ikke sundt når jeg ønsker å gå ned i vekt,hahahaha

Om du skal være skikkelig sunn og ha gode muligheter for å gå ned i vekt "her inne" så er kun kyllingfilet stekt i litt vann med agurk godt nok:-P

Biola uten tilsatt sukker smaker da også noe. Men det smaker ikke sukker og bær da. ;)

Biola i seg selv tror jeg er bra. OG korn. Havrefras er vel ikke den verste. En sånn liten ikea plastskål er ikke mye.

Jeg tror alt med måte ofte er bra. Om man spiser for mye av hva som helst (nesten) kan det bli feil. :)

Jeg er veldig hekta på 4-korn, og pleier å spise det med en neve valnøtter og rosiner, pluss lettmelk.

Når slanker jeg meg, og ser da at det er veldig mange kalorier i dette måltidet, mest pga rosinene og nøttene, såklart, men ligså litt pga 4-kornet.

Jeg tar da max 50 gram, helst mindre, og så spiser jeg det kun 1 gang om dagen, kanskje 3-4 dager i uken, og ikke hver dag.

Trist, men sant.

Men, som noen sier: alt med måte. Så lenge du ikke spiser kjempemye av det (sånn som jeg egentlig vil), er det måltidet du beskriver et relativt sunt måltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...