Gjest Sauen og ungene Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Stua vår er ekstremt nøytral, og jeg MÅÅÅ ha litt farger her! Alt er i beige og brunt (minus en hvit bokhylle), bildene er i "brunutgaven" av sort-hvitt, osv... Så tenkte å ha litt farger på tilbehør. Tenkte på rødt eller lilla, men vet ikke hva som blir best, jeg. Kanskje begge to? Hehe... Vi har caffe latte på veggene, sjokoladebrun skinnsofa (harry ja, men gidder ikke bytte den før ungene er ferdig med å hoppe og grise), beige tepper... Ikke så stor stue, ca 30m2. Hele ene veggen er store vinduer. Hva tenker dere?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 hadde funnet masse puter, pledd, duker/løpere, lys ogf gardiner i hvitt og lilla =)) Lilla i flere toner og hvitt innimellom =))
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Jeg tror kanskje rødt kan få veggene til å bli veldig rosa siden det er så mye rødt i caffe latte. Ellers går det jo fint å kombinere rødt og lilla, lilla og gult også. Mange bruker jo turkis og blå toner til den typen stue du beskriver.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Takk for svar :-) Turkis/blått har jeg prøvd, men syns det ble veldig "oppsatt"... Syns ikke det fløt bra sammen liksom, ble så stor kontrast mellom det brune og det blå. Hehe, klarer ikke helt å forklare, men vil helst at tilbehøret skal flyte litt sammen med resten men samtidig gi litt kontrast =) Dumt om veggene virker rosa hehe, så kan kanskje bruke rødt på småting da... Telysholdere og sånn?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Jeg ville gått for varme farger som mørk rosa/burgunder, brun/oransje, varm og dyp grønn
Gjest Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Jeg har ogsa caffe latte på veggene og beige tepper.Jeg har to sofaer,en beige hjørnesofa og en svart skinnsofa( 3 pluss 2)Jeg har brukt grønt og lilla å sprite opp med,ble kjempefint!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Vi har caffe latte her, den fargen var på veggen da vi flyttet inn. Har rød sofa, og vips så ble veggen rosa! Så nå må vi male, men aner ikke hvilken farge som vil passe...
Studine mevik Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Hva med limegrønn og orange? Lilla funker sikkert bra. Rød detaljer på små ting. Vi har en ganske nøytral farge på veggene og brun sofa. Ingen tepper. Vi har rødt og limegrønt i detaljene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå