Gå til innhold

i uke 26, enda ikke vært hos jordmor :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

legen min sier at det ikke gjør noe, er det noen andre her som

ikke har vært enda ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 26 og har heller ikke vært hos jordmor ennå! Tenkte jeg skulle ringe denne uken og få til en time der, har litt fødselsangst pga en litt tøff første fødsel (dette er mitt andre barn). Derfor er det greit å få snakket litt med dem og roe meg ned, ,men det er ikke krise om du ikke har vært der ennå :)

Er det ditt første barn?

Skrevet

Jeg er i uke 29 og har ikke vært hos jordmor, og har ikke tenkt å gå heller. Føler det går fint å bare gå til kontroll hos legen jeg! Sikkert kjekt å få snakket litt med noen som har bedre tid enn legen, men jeg orker ikke stresse med det jeg. :)

Skrevet

er i uke 29 og gått hos jm siden uke 17..

det er pga legen jeg har nå ikke er så inn i dette med svangerskap..

så jeg går kun hos jm nå..

men ikke noe must og gå til jm.. er akk det samme som lege.. så har du lege som er inn i dette så er det ikke noe spes problem..

men kjekt og ringe jm der du bor så kan komme på svangerskapskurs osv

Skrevet

Eg er i uke 25 0g lege anbefalte time hos jordmor snart. Så der skal eg 3 mai.

Skrevet

Heisann. Jeg har ikke vært hos jordmor siden uke 18. Skal igjen nå denne uka (uke 27/28) Sliter med fødselsangst så synes det er godt å få snakket med en jordmor selv om jeg har vært igjennom dette noen gng før. Så lenge du går til kontroll hos legen er det ikke nødvendig med tidlig jordmortime. Grunnen til at jeg gikk såpass tidlig var fordi jeg ville se om jeg likte henne, eller om jeg ville fortsette hos fastlegen. Klem

Skrevet

Jeg går ikke til lege i det hele tatt dette svangerskapet.

Her jeg bor er vi nå på vikarlege nr 4 for fastlegen som ikke fins i kommunen. Så det blir for overfladisk for meg å gå dit, starte på nytt hver gang med en lege som ikke kjenner meg og som knapt nok vet hva graviditet er (som den danske vikarlegen nr 3 jeg gikk til for første kontroll - klarte ikke regne ut terminen engang). Hadde jeg ikke likt jordmora jeg går til, hadde jeg slitt big time! :) Fins nemlig bare 1 jordmor også i kommunen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...