Gå til innhold

Dolmio lasagne kit - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det god lasagne eller dårlig? :)

Skrevet

Vi her hjemme syns den var helt fin. Det er selvfølgelig alltid best med hjemmelaget saus og sånt, men den var en god nummer to. Til og med den kresne toåringen likte den:P Men vi hadde oppi noe løk og paprika og sånt i tillegg da.

Skrevet

kanskje jeg skal prøve den da.. Jeg er ikke noe flink på kjøkkenet, så vi spiser som oftest knorr lasagne når vi har lasagne :D Tenkte kanskje at dolmio sin ville være et steg opp :)

Skrevet

Det er definitivt et steg opp i smak og variasjon. Jeg er som regel sånn at jeg slenger oppi et par sorter grønnsaker ekstra og en boks tomater her og der og det ender opp med at jeg like gjerne kunne ha laget maten fra bunnen av:P Men ja, den var ikke vond hvertfall!

Skrevet

Syntes den smakte helt jævlig jeg.

Takke meg heller til Toro da ja.

Skrevet

Ble skuffet:(

Skrevet

hmmm....da spørs det... Det kostet jo litt også.

Skrevet

Bruk toro sin og sleng oppi løk, hvitløk, litt creme freche, dasj med fløte feks så smaker den litt sprekere. Og bedre en Dolmio sin :)

Skrevet

vi lager (iflg sønnen til en kompis) verdens beste lasagne, og den kunne ikke vært enklere...

lag hvit saus som vanlig, litt tykk, vi har oppi noen puter spinat og en spiseskje eller to med parmesanost (hverken spinat eller ost er obligatorisk, men det er en lur måte a snike grønnsaker i kresne barn på hehe).

lag et par poser Toro kjøttdeigsaus (med kjøttdeig ja), ha gjerne oppi en boks tomater også.

legg alt lagvis i en form med lasagneplater, ha ost på toppen, stek og nyt ;-)

denne kan modifiseres på alle mulige måter, men hvit saus, kjøttdeigsaus og lasagneplater er grunnen. sleng oppi alt du vil ;-)

Skrevet

Sier bare æsj å fyy;) Tenkte at denn måtte være god når jeg så den på butikken, men det var den altså ikke!! Toro sin er bedre...

Skrevet

Ungene likte den, jeg syntes ikke den var noe god.

Hjemmelaget er selvfølgelig bedre, ellers synes jeg toro også er mye bedre enn dolmio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...