Gå til innhold

Og hvordan er overgangen fra 3 til 4?

vilja

Anbefalte innlegg

Har tre barn på 5 1/2, 3 og 1. Har oppdaget at vi er såvidt gravide med nr 4. Utrolig hyggelig men kjenner også litt engstelse rundt hvordan dette skal gå. Hvordan får jeg tid nok med eldstemann, og med nr tre. Blir det bare jobb? Vil gjerne høre litt fra dere som har fire nå. Jeg håper og tror det blir koselig for de små, men tenker at det også kan bli veldig mye ulike aktiviteter og praktiske ting og kanskje litt lite tid til hver enkelt.

Ikke minst, når de blir litt større, kan man få til å gjøre ting med hele gjengen med en aldersforskjell på 6-7 år fra eldste til yngste? Eller blir vi heretter alltid delt som foreldre på de store og de små?

Fortsetter under...

Vi har nesten ikke merket noen forskjell i det hele tatt. De tre eldste er skolebarn (nr 3 beg til høsten). Minstemann er nå 1 1/2 år. Vi er så fornøyde at vi vurderer en til! Bruker ikke prevensjon nå, ,men "prøver" ikke - er mer en stilltiende aksept at det som skjer det skjer.

Vi har heldigvis råd til at jeg ikke jobber full stilling , så jeg har to fridager i uka. Jeg er med på det meste av ungenes fritidsakt, og jeg er trener for den ene. MAnnen min jobber mye, så det er greit at en av oss har mer tid.

Vi elsker ungene våre, og det er faktisk de som maser om en baby til. Vi får se hva fremtiden bringer.

Lykke til med fire barn!

Lykke til!!

Tusen takk for beroligende svar! Hos oss maser også eldstemann om flere søsken (de andre er litt bevisstløse når det gjelder sånne ting enn så lenge), så det er hyggelig. Vi har også mulighet til å innrette oss sånn at en eller begge jobber redusert uten at det gjør livet vanskelig økonomisk, så det er en god hjelp.

Lykke til med mulig nr 5, det er jo en god reklame for å få fire i alle fall!

Hører gjerne fra andre om dette også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...