minnimus83 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 hei eg hr brukt aerius tabletter før eg ble gravid men når er eg gravid så då kan eg ikkje ta dei, hvilke andre alternativ er det?
pingu med desemberbaby i magen Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Jeg skal gi homeøpat en sjangse denne gangen, håper det fungerer
Muffinsmamma Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Jeg sluttet med allergipiller fordi vi prøvde å bli gravide og jeg har vært i elendig form siden. Begynte igjen nå, har tatt en positiv test og fant en artikkel her på klikk.no at man kan ta Aerius under svangerskapet. Se om du finner den artikkelen! Og snakk med legen din.
Muffinsmamma Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 her fant jeg den! http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2009/05/16/gravide-kan-trygt-bruke-al/index.xml
Gjest Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Jeg er nettopp blitt gravid, og har fått polaramin mg allergitabletter av legen min. Det er trygt å ta da dette er 1. generasjons allergipiller som har vært i mange år uten at det er påvist skade på fosteret. Ulempen her er at man blir trøtt av de (har rød trekant), mer enn de som finnes nå som er 3. generasjons allergipiller (som aerius- som kanskje heller ikke er skadelige, men de har vart så kort at man vet liksom ikke helt med sikkerhet enda). Jeg har også fått beskjed om at jeg heller skal bruke øyedråper og nesespray hvis jeg kan begrense pillene med dette. Lokalbehandling er visstnok bedre enn tabletter som går i hele kroppen. Legen min sa også at det er bedre å bruke litt allergitabletter/o.l. istedefor å være veldig allergisk, det påvirker også forsteret om mor ikke har det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå